U studenom prošle godine jedanaest članova Hrvatske mreže poslovnih anđela – CRANE investiralo je 100.000 eura u gaming studio i startup Hyperion Studio iz Jastrebarskog koji je izdao računalnu igru preživljavanja Journey of Life.
Ni godinu dana kasnije ova se hrvatska igra našla na Steamovoj listi 250 najprodavanijih na svijetu. Veliki je to uspjeh ne samo za Hyperion i igru, koja nije još ni završena, već i hrvatsku gaming scenu. "Igrači su prepoznali potencijal i hvala im na tome. Svaki dan radimo na unapređenju, a povratna informacija nam je u ovom periodu iznimno važna", rekao je Adriano Žeželić, direktor Hyperion Studija i idejni začetnik igre.
Uskoro i mobilna verzija
CRANE je podržao Hyperion s ciljem poticanja gaming industrije u Hrvatskoj te razvoja igre Journey of Life, a kako kaže Žeželić, dali su im vjetar u leđa, mentorstvo i financijsku podršku kad je bilo najpotrebnije. Na mladom je timu sad, dodaje, da opravda povjerenje i igru završi do kraja godine.
"Suradnja je od prvog dana izvanredna i mogu reći da sam iznimno zadovoljan. Trebalo nam je vremena da se prilagodimo svim okolnostima, ali bez njihove podrške ne bismo došli do situacije u kojoj se danas nalazimo. Investicija koju smo dobili omogućila nam je da dovedemo igru do razine konkurentnosti i postizanja uspješnih rezultata. Također, složili smo se s CRANE-om da tvrtku treba širiti i raditi na drugim proizvodima", otkrio nam je idejni začetnik. U startupu je troje ljudi zaduženo za razvoj igre i jedna osoba za odnose s javnošću, no kako otkriva mladi direktor, planiraju zaposliti još jednog programera kako bi mogli biti još produktivniji u trenutku kada dođe do širenja. Inače, ova jedinstvena igra preživljavanja događa se na otoku u Tihom oceanu gdje glavni lik mora izraditi osnovne alate i komponente za preživljavanje u divljini, naučiti loviti i snalaziti se u opasnoj okolini.
Trenutačno je dostupna samo za osobna računala, no iz Hyperion Studija poručili su da pripremaju verzije 'Putovanja života' za mobilne uređaje, koje će na tržištu biti dostupne u drugoj polovici ove godine. Sve što uprihode, ističu u Hyperionu, vraćaju u tvrtku radi što kvalitetnijeg razvoja igrice. "Dosad je prodano oko 12.000 primjeraka, s tim da je 2500 komada prodano u prvih sedam dana kolovoza. Cilj je završiti igru, a nakon toga slijedi velika promocija koja bi trebala donijeti znatne rezultate", objašnjava Žeželić.
U više od 80 zemalja
Dobili su značajnu podršku igrača i korisnika iz cijelog svijeta, a igra je, dodaje njen suautor, prodana u više od 80 država.
"Najveći interes i zanimanje za igru dolazi iz Sjeverne Amerike i Njemačke, a u Europi smo prodali barem po jedan primjerak u svim državama osim u Makedoniji. Svi naši resursi i glavni fokus trenutačno su na Journey of Life pa ne planiramo krenuti u novu priču dok igra ne dođe do Beta verzije", poručio je poduzetni i kreativni Jaskanac Adriano Žeželić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu