Koordinacija ugostitelja Hrvatske, koja okuplja predstavnike 20-ak udruga, najavljuje za iduću godinu projekt posebnih oznaka za restorane koji će nuditi jela od domaćih proizvoda, pripremljena domaćim kulinarskim tehnikama i u domaćem ambijentu, piše u subotu Večernji list.
Lokali koji će na stol iznositi sto posto hrvatske namirnice dobivat će oznaku tri kravate. Oni koji će se pobrinuti da se u njihovim kuhinjama hrana sprema po domaće četiri, a petu kravatu zaslužit će samo oni koji osmisle interijer inspiriran mikro lokacijom restoran, otkrio je za Večernji predstavnik Koordinacije ugostitelja i vlasnik dvaju zagrebačkih restorana Marin Medak.
Prve kravate mogle bi biti dodijeljene već tijekom iduće godine, a zamisao je da se tako specijalizira i profilira oko pet posto ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj.
Taj sustav oznaka ne bi vrednovao izvrsnost jela, niti ima dodirnih točaka sa sustavom ocjenjivanja i rangiranja restorana kakve imaju Michellin ili slični gastro vodiči, navodi dnevnik.
"Korist je višestruka, ne samo za ugostitelje i proizvođače hrane nego i za gosta, prema kojem se tako nastupa potpuno transparentno, sve će mu biti jasno već na ulazu, a od svega će profitirati i turizam u cjelini", kaže Medak.
Koordinacija ugostitelja Hrvatske trenutno je zaokupljena i formiranjem nacionalne udruge, a prezentacija kompletnog projekta označavanja restorana kravatama, te strategija rada u idućih pet godina najavljena je za Kongres ugostitelja u listopadu. Nezavisna udruga ugostitelja iz koje potiče i inicijativa o oznakama kravata trenutno okuplja dvadesetak ugostitelja koji zapošljavaju više od dvije tisuće ljudi, donosi Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Totalna glupost. Mi domaći svi znamo tko ima domaće stvari a to je samo 5% restorana i ne trebaju nam nikakve naljepnice a strance ionako nije briga jel domaće nego da li je ukusno i dobra posluga. Drugo, ti su restorani preskupi za većinu ljudi. Zanimljivo, nikome ne padne na pamet da otvori neku firmu ili tvornicu nego se igraju naljepnicama. Tipično hrvatski.
Uključite se u raspravu