Ruska željeznica zainteresirana je za rekonstrukciju pruge Beograd-Bar i u tijeku je prikupljanje dokumentacije za taj projekt, izjavio je predstavnik ogranka RŽD international u Srbiji Mansurbek Sultanov.
"Za barsku prugu već imamo završenu dionicu do Valjeva, ali to nije najkritičniji deo, već je to onaj prema Zlatiboru i dalje do granice s Crnom Gorom", rekao je Sultanov. Ruske željeznice već rekonstruiraju najteže dijelove brze pruge Beograd-Budimpešta, i to od Stare Pazove do Novog Sada, u dužini od 44 kilometra.
Prema njegovim riječima, polovica dionice na pruzi od Stare Pazove do Novog Sada već je rekonstruirana, a u tijeku su radovi na vijaduktu i tunelu kroz Frušku Goru.
"Što se tiče tunela kroz Frušku Goru, imamo dvije cijevi u ukupnoj dužini od 2,2 kilometara", precizirao je Sultanov.
Dodao je i da se čeka velika eksproprijacija koja treba biti završena do kraja kolovoza, nakon čega kreće naredna faza radova u dužini od 10 kilometara – od Srijemskih Karlovaca do Petrovaradina. RTS navodi da će Srbija imati najbržu prugu u ovom dijelu regije kojom će se od Beograda do Budimpešte ići 200 kilometara na sat, a ugovor potpisan s ruskim željeznicama vrijedan je 230 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu