‘Prihodi su važniji od popunjenosti’

Autor: Marija Crnjak , 23. srpanj 2019. u 21:59
Cappelli na turističkom vijeću

Natječaj za program udruženog oglašavanja u 2020. godini raspisat će se u rujnu.

Natječaj za program udruženog oglašavanja u turizmu u 2020. godini raspisat će se u rujnu, a obuhvaćat će tri različita modela, odluka je turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice donijeta na sjednici u utorak.

Prvi obuhvaća udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkim zajednica provoditi destinacijsku promociju.

U drugom modelu suradnju sa subjektima nositeljima ponude u destinaciji odrađivati će sustav TZ-a koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju ozbiljne marketinške kampanje. 

Ministar turizma Gari Cappelli najavio je da će Ministarstvo uskoro započeti s izradom nove Strategije razvoja turizma kojoj će naglasak biti na podizanju kvalitete i održivosti, kako bi mogli ostati konkurentni i poticati cjelokupno gospodarstvo.

Komentirajući dosadašnje turističke rezultate, ministar je istaknuo je kako je od samih fizičkih pokazatelja broja dolazaka, noćenja i popunjenosti objekata, mnogo važniji prihod koji ostvarujemo. Podsjetio je da je u prvom tromjesečju ostvaren rast prihoda od turizma od 5,4 posto, odnosno prihodovano je 25 milijuna eura više.

Komentirajte prvi

New Report

Close