Iz HAC-a kažu da uređaji svjetlosnim zavjesama mjere visinu vozila i broje osovine kako bi prepoznali kategoriju i formirali cijenu, pišu 24 sata.
"Ponekad se svjetlosni snop prekine pa uređaj zaračuna krivu cestarinu. To se može dogoditi zbog vremenskih uvjeta. Zbog specifične kategorizacije vozila u Hrvatskoj koja obuhvaća visinu, broj osovina i najveću dopuštenu masu, moguće su greške kod graničnih skupina. Zato smo uveli nadzorni centar u kojem pratimo rad uređaja na svim lokacijama i ispravljamo moguće pogreške", rekli su iz HAC-a za 24sata.
Kažu da su uređaji od 12. do 16. lipnja izdali 39.000 računa, a bilo je samo sedam pritužbi. Četiri na naplatnoj postaji Zagreb istok i tri na postaji Bregana.
U tom razdoblju kroz Naplatnu postaju Zagreb istok prošlo je 71.473 vozila, a 17.782 kroz naplatu na automatima, a reklamaciju je podnijelo 0.022 posto vozača.
Tko misli da mu je krivo kategorizirano vozilo, može stisnuti tipku za pomoć i javit će mu se djelatnik HAC-a. Može nazvati i besplatni telefon 0800 0422.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu