Od madraca u dnevnoj sobi do francuskih dvoraca i privatnih otoka – put je koji je Airbnb prošao u samo 11 godina. Kompanija poznata po povoljnom najmu smještaja diljem svijeta predstavila je novu uslugu Airbnb Luxe koja je sušta suprotnost osnovnoj ideji osnivača kompanije.
'Dizajneri putovanja'
Brian Chesky i Joe Gebbia prije 11 godina oglasili su najam svog stana u San Franciscu, a sada Airbnb Luxe nudi 2000 luksuznih nekretnina za najam širom svijeta. Mogu se naći kuće na plažama Kariba, francuski dvorci i toskanske vile te apartmani u američkim i europskim središtima. Uz dodatno plaćanje na raspolaganju su i "dizajneri putovanja", tim od 25 zaposlenika stacioniranih u Montrealu koji organiziraju posebne želje gostiju, poput transfera sa aerodroma, dopreme hrane ili najma dadilje za djecu.
300 točaka
provjerava se u nekretnini da bi ušla u Airbnb Luxe
Najegzotičnija nekretnina ikada oglašena na Airbnb-u je vila na Nukutepipiju, privatnom atolu u Francuskoj Polineziji koja za 150.000 dolara za noć može ugostiti 52 osobe u 21 spavaćoj sobi. U cijenu najma uključeni su kuhari, spremačice, maseri te učitelji ronjenja. Nekretnine za Airbnb Luxe "povučene" su sa Luxury Retreata, kanadske web stranice za najam koju je Airbnb kupio prije dvije godine i koja broji 5000 oglasa. Međutim, da bi neka nekretnina ušla u ponudu luksuzne verzije Airbnb-a, mora proći provjeru kvalitete u 300 točaka, pojasnila je za CNN glasnogovornica Maria Rodriguez.
Prosječna cijena noćenja kreće se između 1500 i 2000 dolara što je veliki korak naprijed u odnosu na Airbnb Plus, segment uveden u veljači prošle godine gdje nekretnine prolaze provjeru u stotinu točaka, a cijena noćenja kreće se oko 150 dolara. Kako je za Financial Times pojasnio Nick Guezen, direktor za strategiju Airbnb-a, Luxe je viša razina koja je bila neophodna kako bi upotpunila pristup da svatko može putovati preko Airbnb-a.
Zaokret u pristupu
Luksuzni segment u svakom slučaju predstavlja zaokret u pristupu Airbnb-a, ali i evoluciju početne ideje sa zasebnim brendom Beyond by Airbnb. Taj je brend predstavljen prošle godine, a u kompaniji ističu kako su se vratili korak unazad kako bi promislili koji je pravi pristup. U suštini, Airbnb Luxe je revidirani koncept brenda Beyond kojem je pridodan tim ljudi za organiziranje "odmora po mjeri".
S obzirom na sve izraženiju potražnju za luksuznim smještajem, kompanija razmišlja u pravom smjeru. Prema podacima iz financijskog izvješća, potražnja za smještajem skupljim od 1000 dolara za noć prošle je godine skočila za 60 posto u odnosu na 2017. godinu. U kompaniji se nadaju da će u idućih godinu do godinu i pol udvostručiti broj oglašenih nekretnina na Airbnb Luxeu, posebno se fokusirajući na nekretnine u urbanim središtima. Takav tip nekretnina je pogodan kako za kratke odmore tako i za smještaj prilikom poslovnih putovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu