BalCannes će, u suradnji s Hrvatskom udrugom društava za tržišno komuniciranje (HURA), osmu godinu zaredom vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije pa će tako u Rovinju na Weekend Media Festivalu veliku pažnju ponovno plijeniti svjetlucavi BalCanneski lavovi. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da djeluje za boljitak struke.
U svojih je osam godina BalCannes postao sinonim za…
Učenje o kreativnosti iz različitih perspektiva
Žiri u kojem sjede oglašivači, agencije i mediji jednostavno je neprocjenjiv. Usporedba najboljih praksi diljem regije, prijaviteljima, ali i publici neponovljiva je prilika za nove uvide, svježe perspektive i daljnji razvoj.
Lavovske platforme za povezivanje agencija s klijentima iz regije
Osim na Yellow pages stranicama BalCannesa, 25 izvrsnih projekata s rovinjske pozornice proslavljeni su i trajno zabilježeni u knjizi Kreativni portfolio što klijentima omogućuje da agencije odaberu uz vrhunske preporuke međunarodnih stručnjaka.
Mjesto koje spaja ljude
Jednom godišnje u Rovinj se slijevaju klijenti i komunikacijski stručnjaci iz čitave regije ujedinjeni u dva cilja – želji za učenjem i razmjenom iskustava te potrazi za novim poslovnim partnerima.
Spoj tradicije, inovativnih praksi i kreativnosti koja ruši granice
Osim što uspješno povezuje agencije i klijente iz osam zemalja regije, tijekom višegodišnjeg djelovanja BalCannes je inspirirao stotine sudionika i posjetitelja pa tako predstavlja pokretačku emociju ove industrije univerzalnoga jezika.
Razgovore o temama relevantnima za struku
BalCanneski paneli bave se temama koje su aktualne i izrazito važne za sve članove komunikacijske industrije. Razgovaramo, dijelimo znanje, propitujemo aktualne prakse i unapređujemo struku.
Strukovnu vidljivost
Šteta bi bilo da dobri, kvalitetni i inspirativni projekti ne budu prepoznati zbog nedostatka nacionalnih, ali i međunarodnih natjecanja i prilika za razmjenjivanjem znanja. Lavovima nije teško prošetati se cijelom našom regijom kako bi za svoj dom odabrali najbolje od struke.
Hrabrost i odvažnost
Jer ne postoji drugi način za dobivanje titule kralja komunikacijske džungle. Stati pred cijelu regiju i govoriti o svojim idejama te se predstaviti širokoj publici ne može bilo tko. Jeste li i vi jedan od lavova?