U Hrvatskoj je u svibnju prodaja novih automobila porasla za 6 posto u odnosu na travanj, dok je u odnosu na isti mjesec 2018. uvećana za 4,5 posto, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
U svibnju je u Hrvatskoj prodano 9.149 novih putničkih automobila, što je 516 automobila ili 6 posto više u odnosu na travanj.
U prvih pet mjeseci, pak, prodan je 29.921 novi automobil. U odnosu na isto lanjsko razdoblje to je 391 automobil ili 4,5 posto više.
Najprodavanija marka u prvih pet mjeseci na hrvatskom tržištu bila je Volkswagen, s 3.738 automobila i tržišnim udjelom od 12,49 posto. Na drugom mjestu je Renault s 3.418 komada i 11,4 posto tržišta, a treći je Opel s 2.883 prodana nova automobila i tržišnim udjelom od 9,6 posto.
Među popularnijim markama kod hrvatskih kupaca redom su i Škoda, Dacia, Peugeot, Suzuki, Toyota, Citroen i Hyundai.
I u svibnju je Renault bio najrpodavaniji (1.886), a slijede Opel i Volkswagen.
Najprodavaniji model u prvih pet mjeseci (1.667), ali i u svibnju (538) je Renault Clio. Među prodavanijim modelima su i Fiat 500 (u svibnju), Škoda Octavia, Dacia Duster, Volkswagen Golf, Renault Captur, Opel Corsa itd.
Prema pogonskom gorivu, 61 posto svih novih automobila kupljenih u Hrvatskoj u prvih pet mjeseci su benzinci, 36 posto dizelaši, 2,5 posto hibridi, 0,8 posto za pogon koristi plin, a 0,2 posto je električnih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu