Rent a car kuća Carwiz, najmlađa u toj branši u Hrvatskoj, prva je pokrenula franšizno poslovanje izvan države, zahvaljujući kojem bilježe rast broja zaposlenika.
U proteklih godina dana etablirali su poslovanje na našem i stranom tržištu, ostvarivši 48 milijuna kuna prometa uz dobit od oko 600.000 kuna. Svježa vijest iz Carwiza jest da u ljetnu sezonu ulaze s porastom broja zaposlenika od 30 posto, a u odnosu na isti period lani, u ovoj sezoni bilježe rast od gotovo 100 posto i gotovo 100 djelatnika. Osim što u ljetnim mjesecima planiraju imati oko 2000 vozila, očekuju da će u špici sezone doći na iznad 80 zaposlenih.
Rast broja zaposlenika temelje na rastu broja novih poslovnica, kao i ekipiranju stručnih kadrova iz sfere podrške franšiznog poslovanja na inozemnom tržištu. Kadroviranje u najvećim gradovima i poslovnicama na turističkim destinacijama baziraju, kažu, na stručnom osposobljavanju tima koji svakodnevno odrađuje zadaće podrške poslovanja putem franšizne mreže. Akviziranje kvalitetnih kadrova je zahtjevno, navode iz Carwiza, jer ovaj segment poslovanja u domaćim okvirima nije dovoljno prisutan, što i uzrokuje nedostatak obrazovanih i iskusnih kvadrova.
"Naglasak smo stavili na njihovu edukaciju i razvijanje praktičnog znanja koje sustavno razvijamo. Svjesni smo kako je ulaganje u ovaj vid razvoja naših djelatnika ulog u buduće uspjehe. Time stvaramo produkt hrvatskog znanja i inovacije koje će u budućnosti donijeti željene rezultate i ostvarenja", istaknuo je Krešimir Dobrilović, osnivač Carwiza.
Kontinuirano dakle ulažu u razvoj kadrova pa su tako njihovi stručnjaci s 200 inovatora i poduzetnika iz cijelog svijeta nedavno sudjelovali na trodnevnoj Adriatic Innovation Island konferenciji o inovacijama na području ljudskih resursa i digitalnih tehnologija.
U samo dvije godine poslovanja Carwiz je ostvario značajne rezultate. U Hrvatskoj posluju putem online kanala prodaje i 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima, dok putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima.
Kako je nedavno u razgovoru za Poslovni dnevnik otkrio Dobrilović, imaju devet potpisanih franšiznih ugovora s partnerima iz BiH, Grčke, Srbije, Latvije, Cipra… Cilj im je kroz sljedeće tri godine osvojiti barem dvadeset tržišta u Europi, Africi i Aziji. Dobrilović u ovoj godini očekuje porast na više od 65 milijuna kuna prihoda, uz projiciranu dobit od oko tri milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu