U društveno odgovornoj akciji pod nazivom „50 godina JUPOL-a za 50 dječjih vrtića“ kompanija JUB donirala je svakom odabranom vrtiću 75 litara JUPOL Classic boje čime je omogućeno osvježavanje čak 25.000 kvadrata zidnih površina vrtića, a akcijom su obuhvaćeni vrtići u svim hrvatskim županijama.
Robna marka JUPOL danas je sinonim i generičko ime za kvalitetne unutarnje zidne boje i jedna je od najpoznatija i istovremeno najprodavanija robnih marki kompanije JUB koja povezuje na milijune zadovoljnih i odanih korisnika različitih generacija.
Važnu i značajnu obljetnicu – 50 godina robne marke JUPOL kompanija JUB obilježila je i s 5.000 kilometara dugim putovanjem velike kante JUPOL-a kroz čak 10 država. Na ovaj način JUB je želio simbolično povezati sva tržišta gdje je robna marka JUPOL afirmirana i prisutna već 5 desetljeća, a jedna od država bila je i Hrvatska.
„Tvrtka JUB projektom „50 godina JUPOL-a za 50 dječjih vrtića“ nastavlja društveno odgovorno poslovanje u zajednici. Ovim projektom nastojali smo obuhvatiti vrtiće iz cijele Hrvatske, a posebni naglasak smo dali vrtićima u manjim sredinama. Želimo istaknuti da je ovo samo jedan od planiranih projekata, te da ćemo u buduće imati još jako puno sličnih aktivnosti“, izjavio je koordinator marketinga kompanije JUB Ivan Magdić.
Proizvodi iz obitelji JUB kao i sam JUPOL proizvodi su koje kupci prepoznaju kao zdrave i ekološki prihvatljive jer su izrađeni na bazi vode te su jednostavni za upotrebu i održavanje.
Upravo iz tih razloga robna marka JUPOL tradicionalno je ostala ključni vodič korisnicima za kupovinu kvalitetne boje za dom koja desetljećima spaja milijune generacija.