Jadrolinija je u 2018. povećala broj putnika za 150 tisuća ili 1,2%, a broj automobila na njihovim trajektima je porastao za čak 4,4%o, stoji u njihovu godišnjem izvješću.
Iz riječkog brodara ističu da su na koncesijskim natječajima na liberaliziranom tržištu osvojili sve linije za koje se Jadrolinija i natjecala. Pojašnjavaju da su lani prevezli ukupno 12,3 milijuna putnika i tri milijuna vozila.
Ukupni prihodi kompanije porasli su za 3,2%, a rashodi su pali za 3,2%. Dostupni podaci za razdoblje siječanj-travanj 2019. pokazuju kako se pozitivan trend nastavlja te je zabilježen rast prometa od pet posto.
Jadrolinija nastavlja i s razvojem poslovanja i brige za zaposlenike. U 2018. intenzivirani su kolektivni pregovori te je osigurano povećanje plaća za pet posto, a uspostavljena je i suradnja sa znanstvenim institucijama na EU projektima.
Jadrolinija je predstavila i mobilnu aplikaciju mJadrolinija koja će putnicima omogućiti lakšu i bržu kupovinu karata. Danas Jadrolinija tijekom ljetne sezone ima 600 polazaka brodova dnevno, a najfrekventnije linije održavaju se 24 sata dnevno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu