MyRent od siječnja udvostručio biznis

Autor: Bernard Ivezić , 09. svibanj 2019. u 22:01
Palčec na konferenciji o pametnim gradovima i urbanim tehno­logijama/Josip Regovič/PIXSELL

U sustavu je 7000 jedinica – vila, apartmana od svih vrsta iznajmljivača, agencija…, a kojima izrađuju i portale.

Hrvatski startup MyRent u četvrtak je u Zagrebačkom inovacijskom centru – Ziceru na konferenciji "Smart Cities & Urban Technologies u Hrvatskoj" razotkrio do koje se mjere napokon počeo digitalno transformirati hrvatski turizam.

MyRent nije jedina platforma za digitalnu transformaciju privatnih iznajmljivača, agencija i manjih hotela, kampova i drugih turističkih kapaciteta u Hrvatskoj, ali za njih razvija najcjelovitiju ponudu. Neven Palčec, osnivač i direktor MyRenta kaže da su prve godine na svojoj platformi imali 700 turističkih jedinica. U drugoj godini njih 4000, a ove su godine, odnosno dosad dosegli već 7000 jedinica.

"Tri tisuće novih jedinica dobili smo od početka godine, a interes su osim Austrijanaca koji su najzastupljeniji na ovoj konferenciji, pokazali i Nijemci odakle se javila jedna agencija koja sama ima 6000 apartmana u ponudi", kaže Palčec.

On navodi da paralelno njihovi poslovni partneri testiraju kako bi izgledalo da na MyRent platformu prebace još 7000-8000 jedinica. No, Palčec kaže skromno da će biti zadovoljan ako do kraja godine budu imali na platformi 10.000 jedinica. "Mi iznajmljivačima raznih vrsta, kao i turističkim agencijama, prodajemo pretplatu na naš cloud softver preko kojeg mogu upravljati s opisom svojih apartmana i vila, popunjenošću, cijenama i fotografijama na 150 različitih internetskih portala, među inima Bookingu i AirBnB-u", kaže Palčec.

Dodaje da je njegov startup zasad još uvijek malen. Zapošljava 13 zaposlenika, lani je imao godišnji prihod od oko pola milijuna, a ove godine očekuje oko milijun kuna. No, zato su, ističe, sav prihod ostvarili od prodaje vlastitog znanja. Klijenti su pak sve veći i sve zahtjevniji. Palčec navodi da od ove godine agencijama nude mogućnost da ih brzo digitalno transformiraju u pandane Bookinga i AirBnB-a.

"Osim što ih možemo povezati i olakšati im upravljanje s velikim brojem apartmana i vila i što im registraciju gostiju s četiri minute po gostu skraćujemo na četiri sekunde, mi im možemo brzo napraviti i web portal s korisničkim iskustvom kakvo nude Booking i AirBnB", kaže Palčec. Navodi da takve usluge već nude najvećim igračima u Hrvatskoj poput VIP Holiday bookera iz Dalmacije, koji iznajmljuje petstotinjak luksuznih vila po Dalmaciji s cijenama iznad 500 eura na noć.

Zatim, Rona trade s više od 700 objekata po Hrvatskoj, a posebno Istri i Opatiji, Orogon Turist Agency s dvjestotinjak vila čije cijene dosežu i 2500 eura na noć. Tu su još Rovinj Advisor s 500 apartmana, My Luxoria iz Šibenika s njih 150 i Dominium Travel iz Dubrovnika s tristotinjak jedinica. Šire se i dalje. MyRent je dodao mobilne aplikacije koje omogućuju da se upravlja čišćenjem apartmana, a novi su mu hit pametne brave u koje sam ugrađuje softver.  "Tek smo ih ponudili, a već smo ih prodali 120. Imamo jedine brave koje su izravno povezane s vašim bookingom i već imamo korisnike od Portugala do Dubaija", zaključuje Palčec.

Komentirajte prvi

New Report

Close