Nova reklamna kampanja Guccija za ruž za usne iz kolekcije Rouge à Lèvres Satin by Alessandro Michele izazvala je poprilično podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
U manje od 24 sata pod ovu fotografiju na Guccijevoj stranici korisnici su objavili više od 6.000 komentara. Dok jedni podržavaju takvu fotografiju žene, a ne savršene manekenke te rušenje nerealnih stereotipa ljepote, drugi smatraju da je kampanja pretjerana. "Nnemaš novca za zubara ali imaš za Gucci ruž", samo je jedan od posprdnih komentara koji ne podržavaju ovakvu kampanju.
Kampanju je osmislio Martin Parr, manekenka je Dani Miller iz benda Surfbort.
Na Guccijevoj Facebook stranici razvila se oštra rasprava je li kampanja pogođena ili su promašili, ali je definitivno izazvala puno pažnje na društvenim mrežama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu