Solinski Includeu i u novoj je, svojoj drugoj kampanji prikupljanja kapitala na platformi za grupno investiranje Funderbeam SEE, uspio prije roka skupiti minimalni iznos koji si je tvrtka Ivana Mrvoša, proizvođač pametnih klupa, zadala kao potreban za nove projekte.
U samo šest dana od početka kampanje, odnosno do utorka navečer, u Include je 290 investitora iz 21 zemlje uložilo 1,2 milijuna eura (oko 8,9 milijuna kuna).
Do srijede popodne to je još nešto naraslo, a do kraja kampanje još je 21 dana. Po brzini ostvarenog cilja to ovu kampanju čini najvećom dosad na Funderbeamu, a više nego dvostruko je uspješnija od Includeove prve kampanje 2017., kad je, također u prvih šest dana, investirano 465.000 eura.
Mladi solinski poduzetnik-inovator ne krije zadovoljstvo postignutim: "Mislim da je to, ali i 290 investitora iz 21 zemlje, pokazatelj da radimo zbilja odličan posao. Vjerujem kako će iznos investicije u preostalim danima dodatno rasti, iako smo već sad najuspješnija hrvatska crowdinvesting kampanja na platformi ikad", poručio je na Facebooku.
Mrvoš je ranije za naš list kazao da su u ovu kampanju uložili prvi put i ponajveći hrvatski privatni igrači i da će iznos ulaganja doseći 20 pa i 30 milijuna kuna, od čega velik dio izvan Funderbeama.
To će ići za razvoj novih i postojećih proizvoda i osvajanje novih tržišta, izgradnju distribucijske mreže (pametne klupe su zasad u 43 zemlje svijeta), nabavu opreme. Prihodi su u prvom kvartalu u odnosu na isto razdoblje lani rasli za 115%, a Include je nedavno procijenjen na vrijednost od 110 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu