Hrvatska turistička zajednica predstavlja turističku ponudu na sajmu ATM- Arabian Travel Market u Dubaiju do 1. svibnja.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić susreo se s medijima i partnerima kao što su WEGO, Medical Ozon, AVIAREPS, Jordanskom turističkom organizacijom, Meetin i Think Strawberries.
"Predstavljanje na ovom tržištu i suradnja s UAE-om ima višestruke efekte za hrvatski turizam i gospodarstvo. Posebno je važna izravna zračna veza Zagreb-Dubai avioprijevoznika Emirates koja je dovela do povećane potražnje poslovnih putnika, ali i turista iz istočnoazijskih država poput Južne Koreje, Japana, Tajvana, Singapura i Australije", poručio je.
Puno se očekuje i od nove linije Fly Dubai koja će od 2. lipnja do 13. listopada povezivati Dubrovnik i Dubai.
Hrvatska je lani imala 25,5 tisuća noćenja iz UAE, a najviše dolaze u Zagreb, Dubrovnik i Split. Radi se o zahtjevnim gostima koji vole luksuz i sve više putuju.
Uz HTZ na ATM-u je i 7 suizlagača, TZ grada Zagreba, TZ Dubrovačko-neretvanske županije, NP Plitvička jezera, HUP, Amathus Travel Croatia, Abacus Tours te Jung Sky.
Zagreb se u Dubaiju predstavlja kao city break i zdravstvena destinacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu