Prihodi od prodaje povećani su lani u odnosu na 2017. godinu za 1,2 posto, na 2,18 milijardi eura pri čemu su prihodi od prodaje u trgovini na malo, koji su osnovna Mercatorova djelatnost, narasli za 3,2 posto, na 1,63 milijarde eura.
Normalizirana bruto dobit iz poslovanja (EBITDA) iznosila je 107,5 milijuna eura i bila je za 18,6 posto viša nego u 2017. godini.
Vrijednost Mercatorove lanjske kupnje od lokalnih i regionalnih dobavljača iznosila je 1,2 milijarde eura, što je 70 posto u strukturi cijele nabave. Time je Mercator, kako se navodi, bitno utjecao na razvoj cijelog proizvodno-prodajnog lanca na tržištima na kojima je aktivan.
U Mercatoru ističu da je kompanija kao jedan od najvećih poslodavaca u državama u kojima radi uplatio državi poreza, doprinosa i drugih davanja u visini 173 milijuna eura, od čega 120 milijuna u Sloveniji.
U skladu s dobrim poslovnim rezultatom, Mercator je lani za 24,2 posto snizio financijsko zaduženje koje je s krajem prošle godine iznosilo 785 milijuna eura.
Ulaganja u dugotrajnu imovinu Grupe Mercator lani su iznosila 29,9 milijuna eura. U Sloveniji je 56,7 posto utrošeno za investicije, a 43,3 posto za strana ulaganja.
Mercator je lani otvorio ili obnovio 122 trgovine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu