Novi šef 3. maja zaziva nove ugovore za stare poslove

Autor: Suzana Varošanec , 18. travanj 2019. u 06:11
Direktor 3. maja Edi Kučan/Nel Pavletić/PIXSELL

Što se tiče novih poslova, 3. maj je dobio upite od Dorries Yachsa, koji gradi mega jahte, što bi otvorilo mogućnost ulaska u nišu brodova koji su visoke cijene.

Za 5. lipanj zakazano je po svemu sudeći posljednje ročište za odlučivanje o stečaju 3. maja. Blokada se već popela na više od 130 mil. kuna, ali Trgovački sud u Rijeci prelomio je u korist još jedne prilike za spašavanje.

Po svemu sudeći, formalni razlog je posve razumljiv izlazak u susret zamolbama nove Uprave koja je tražila odgodu, uz arGument brojnih poduzetih aktivnosti oko mogućeg završetka poslova u kratkom roku. No, navodno je izglednije da se zadnja prilika i na sudu polaže u razgovore oko strateškog partnerstva s potencijalno zainteresiranim predstavnicima kineskog kapitala. 

S tim razgovorima Uprava računa već krajem travnja, pa je s time upoznat i TS u izvješću koje je prezentirao novi-stari direktor Edi Kučan. U škveru očekuju posjet delegacije China Shipbuilding & Offshore Internationala kao potencijalnog partnera ne samo za 3. maj, nego i za Uljanik Grupu. Po mišljenju potpredsjednika Vlade Tomislava Tolušića, to je i zadnja šansa za spas brodogradilišta.

Naime, Kučan koji je uvjeren da postoji šansa za spas škvera, ali uz uvjet jačeg angažmana države, prezentirao je sve aktivnosti na obnovi suradnje s naručiteljima brodova, pa i s kanadskom Algomom te švedskom Stenom. Stena ima namjeru dati ponudu za kupnju gradnje 514 i njezin nastavak gradnje u 3. maju,uspostave li se za to normalni uvjeti. Spremni su navodno ponuditi i razne oblike financiranja za završetak gradnje. I s kanadskim kupcem uspostavljen je kontakt u kojem se izražava namjera za sklapanjem novih ugovora za njihov završetak.

Što se tiče novih poslova koji bi osigurali zaposlenost i likvidnost škvera, navodi da su dobili nekoliko upita pa i od Dorries Yachsa, jednog od brodogradilišta poznatih po gradnji mega jahti. S tim bi poslom ušli u nišu brodova koji su visoke tržišne cijene.

 Kučan ističe da je nadležnom Ministarstvu privremeni stečajni upravitelj prezentirao model privremenog financiranja, što pretpostavlja oko 150 mil. kuna s kojima bi se omogućio nastavak proizvodnje i isplata plaća.

U tjednu iza Uskrsa najavljuje i sastanak s kanadskom Algomom koja je iskazala namjeru za završetak započetih novogradnji u 3. maju, i to uz spremnost razgovora i za financiranje gradnji. Tvrdi i da bi se njihovim završetkom smanjili gubici u proračunu nastali zbog dosadašnje naplate državnih jamstava od strane kupaca. 

Komentari (5)
Pogledajte sve

….Kučan koji je uvjeren da postoji šansa za spas škvera, ali uz uvjet jačeg angažmana države….

Ovo je genijalno. Kako se toga, prije nitko nije sjetio ?

Napokon direktor koji je u 10 dana rješio problem brodogradnje.
Super vijest. Čudno da taki manager ne radi u Samsungu, Ejplu ili Chevronu, ali
sad će se te firmice potrgat za njega i za ove novinare koji tako pišu o njemu.
Važno da je napokon nađen takav čovjek i da je sve dobro završilo.
To je primjer kako se vodi firma gdje se puno krade, pogoduje i radnici polupripiti
doslovno leže po škveru (samo ovi koji ne mogu spavat) , a jedan čovjek to ozdravi u 10 dana.

Frajer koji je ubio I unistio to brodogradiliste sad se pojavljuje s nekim planovima za spas. Samo kod nas.

Ili da s NASO-om dogovore da im prepuste dio proizvodnje svog svemirskog programa, imaju jednako znanja, iskustva i referenci kao i u ovoj niši.
Kučanov prvi mandat je završio ocjenom 6+ u milijardama kuna koje je trebala sanirati država što je zgodno imati na umu dok priča o bilo kakvim poslovnim planovima

New Report

Close