U ožujku 20 posto slabija prodaja novih automobila: Jedna marka daleko odskače u odnosu na druge

Autor: Poslovni.hr/Hina , 05. travanj 2019. u 11:36
Foto: Getty Images

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine prodano 12.139 novih putničkih automobila što je 12,3 posto manje nego u istom razdoblju lani, a samo u ožujku kupcima je isporučeno 5.041 novo vozilo ili gotovo 20 posto manje u odnosu na lanjski ožujak, objavila je u petak agencija Promocija Plus.

U prva tri mjeseca ove godine kupci su najviše tražili Volkswagenova vozila kojih je prodano 2.025 komada s udjelom u ukupnoj prodaji od 16,7 posto. Slijedi Škoda, članica istog koncerna, s 1.313 prodanih vozila (udjel 10,8 posto), a treći je Renault (1.071 prodan primjerak i udjel od 8,8 posto). Četvrto mjesto drži Suzuki s 926 prodanih vozila, a peto Dacia, članica Renaultovog koncerna. Modele Dacie odabrao je 761 kupac.  

Od siječnja do kraja ožujka prodano je i 22 Porschea, 16 Jaguara, 283 Mercedesa, 290 Audija te 244 BMW-a.  

Najtraženiji modeli tijekom prvoga tromjesečja bili su Škoda Octavia s prodajom 726 vozila, VW Golf (497) i Suzuki Vitara (456). Ta su tri modela bila najprodavanija i u ožujku.

Benzinaca je od siječnja do ožujka  prodano 56 posto ili 6.802 komada, dizelaša 40,9 posto odnosno 4.964 vozila. Prodano je i 28 auta na električni pogon (udjel 0,2 posto) te 245 hibrida (udjel 2 posto). 

Najviše vozila, više od trećine,  prodano je u zagrebačkoj regiji (4.440), slijedi Primorsko – goranska županija (1.013), a na trećem mjestu je Splitsko-dalmatinska županija (1.009). Najmanje vozila istovremeno je prodano je u Ličko-senjskoj (69) i Virovitičko-podravskoj županiji (62).

Komentirajte prvi

New Report

Close