42 globalna tržišta, šest kontinenata, 260 svjetskih gradova, više od 1000 instaliranih pametnih klupa, suradnje s velikim globalnim korporacijama, nagrade Europskog Parlamenta, Deloittea, Forbesa, … – u svega četiri godine – samo je dio uspješnih rezultata koje je Solinska tvrtka Include ostvarila od svibnja 2015. godine, kada je predstavljena prva pametna klupa, pa do početka 2019. godine.
U prvome kvartalu tvrtka inače nije ostvarivala značajne rezultate, jer je većina tržišta još uvijek pokrivena snijegom, a prve instalacije najčešće kreću tek u proljeće, no u 2019. godini tvrtka je ostvarila značajne izvozne rezultate. Iznos naručenih klupa, u odnosu na prvi kvartal 2018. godine, povećan je za 109%, na 2,3 milijuna kuna, dok su ukupni prihodi porasli za 115%.
Početkom 2019. godine potpisan je dvogodišnji distribucijski ugovor s jednim od najvećih globalnih pružatelja telekomunikacijskih usluga, Deutsche Telekomom. Ugovor je potpisan za 50 globalnih tržišta, čime je Include postao jedna od rijetkih hrvatskih tvrtki s takvom vrstom ugovora.
U siječnju ove godine prodane su 44 Steora pametne klupe vrijedne preko 1,1 milijun kuna te je otvoreno novo tržište – Poljska. Najveći udio prodanih klupa odnosi se na izvoz, pa su tako Steora pametne klupe isporučena u Italiju, Francusku, Nizozemsku, Ujedinjeno Kraljevstvo i Španjolsku.
U veljači tvrtka nastavlja s izvoznim aktivnostima – nove narudžbe iz Crne Gore, otvoreno je novo tržište (Čile, sa dvije Steora Standard klupe), a mjesec je zaključen sa isporukama 27 Steora klupa u Grčku, Irsku, Izrael, Poljsku, Italija i Mađarsku.
Ožujak, kao 'testni poligon' za proljeće, rezultirao je narudžbama novog proizvoda u prodajnom portfoliju tvrtke – Monna ciklo klupama za Dublin. Novi proizvod predstavljen je na Smart City Expo World Congress konferenciji sredinom Studenog 2018. u Barceloni. Osim toga, potpisana su dva nova distribucijska ugovora (Slovenija – 50 klupa, Francuska – 72 klupe), isporučeno je pet Steora klupa za Čile i Bermuda, te još 38 Steora klupa u Ujedinjeno kraljevstvo, Francusku i Crnu Goru.
Među važnijim novostima svakako je važno istaknuti nastavak našeg globalnog projekta vanjskog digitalnog oglašavanja putem Steora Urban+ pametnih klupa. Nakon što smo krajem 2018. godine započeli projekt instalacijom 15 Steora Urban+ klupa u Bratislavi (na najboljim lokacijama u gradu), projekt se u ožujku ove godine povećao sa novih 15 Steora Urban+ klupa – ovoga puta u Dublinu. Time trenutno dva glavna grada u Europskoj Uniji koriste naš sustav vanjskog digitalnog oglašavanja putem Steora pametnih klupa. Radi se o naprednom DOOH sustavu razvijenom unutar tvrtke. Sustav funkcionira na tehnologiji sličnoj Facebook oglasima, čime je moguće odabrati više zaslona za oglašavanje istovremeno i postaviti ciljeve marketinških kampanja, te u realnom vremenu pratiti rezultate oglašavanja.
Tvrtka očekuje značajne poslovne rezultate u nadolazeća dva kvartala, a osim toga priprema se i realizacija nove investicijske runde, nakon čega će uslijediti širenje proizvodnih kapaciteta i zapošljavanje novih djelatnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ekstra bezvezan proizvod. Da bi ga koristio trebas sjesti ili biti uz klupu (ako se ne bojis za mobitel) -kad sjedis/stojis prestaje akumulacija energije. Sam produkt je low-tech i nema ni trunke tehnoloske originalnosti. Ako to uspjeva izvoziti super….bar ne dobiva 80mil kn godisnje subvencija kao opsjenar iz Samobora
Uključite se u raspravu