Prema tom prijedlogu dividenda bi bila isplaćena dana 28. svibnja 2019. godine dioničarima Društva koji su na dan 7. svibnja 2019. godine upisani kao imatelji dionica Društva u registru dionica kod Središnjega klirinškog depozitarnog društva d.d.
Tom prilikom, Reli Slonim, predsjednik uprave Arena Hospitality Group d.d. je izjavio: ”Zadovoljstvo mi je objaviti da je usvojen prijedlog odluke da se već ove godine isplati prva dividenda u povijesti Arena Hospitality Grupe, umjesto u 2020., kako je prethodno bilo najavljeno u politici dividende koja je objavljena krajem 2018. godine. Uprava je uvažila uspješno poslovanje Arena Hospitality Grupe u 2017. i 2018. godini u kojima je, među ostalim pokazateljima, rasla i neto dobit. Vodeći računa o našim dioničarima i uzimajući u obzir uravnoteženi pristup isplati dividende naznačen u politici dividende, a koji omogućava Arena Hospitality Grupi da nastavi rasti i ulagati u svoje poslovanje, te istovremeno uzimajući u obzir poslovne rezultate, buduće investicije, cjelokupno okruženje i ostale relevantne čimbenike, Uprava i Nadzorni odbor predlažu Glavnoj Skupštini dividendu u iznosu od 5 kuna po dionici. Veselimo se novom valu investicija koje su u tijeku, a premašuju pola milijarde kuna za koje očekujemo da će doprinijeti rastu poslovanja te rastu vrijednosti za sve dioničare.“
Podsjetimo, Arena Hospitality Group je međunarodna hotelska grupa, koja razvija hotele, turistička naselja te kampove u Hrvatskoj, Njemačkoj i Mađarskoj u vlasništvu, suvlasništvu, najmu ili pod upravljanjem.
"Osim upravljanja i razvijanja vlastitog brenda Arena Hotels & Apartments® i Arena Campsites®, kroz PPHE Hotel Group Limited (naš većinski vlasnik) imamo ekskluzivno pravo upravljanja i razvoja uglednog međunarodnog brenda Park Plaza® u 18 zemalja Srednje i Istočne Europe (CEE regija) te upravljanje brendom art’otel® što omogućuje daljnji razvoj našeg portfelja. Naš portfelj sadrži 26 objekata u vlasništvu, suvlasništvu, najmu ili pod upravljanjem s više od 10.000 smještajnih jedinica u Puli i Medulinu u Hrvatskoj i velikim gradovima CEE regije poput Berlina, Kölna, Nürnberga i Budimpešte. Ostvarujemo prihode kroz razne segmente tržišta – u Hrvatskoj većinom kroz odmorišni turizam, a u Njemačkoj i Mađarskoj kroz raznovrsniji poslovni miks namijenjen gostima na poslovnim putovanjima, posjetiteljima željnim odmora te sudionicima kongresa i sajmova", poručili su iz kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu