Konačna cijena rekonstrukcije remetinečkog rotora zaključena je na 331,6 milijuna kuna. Pokazuje to ugovor kojega će, kada prođe Skupštinu Grada Zagreba, potpisati zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i ministar prometa Oleg Butković, piše tportal.
Proteklih se godina uvelike licitiralo s cijenom rotora Remetinec, trenutno najvećeg zagrebačkog gradilišta. Trebao je koštati dvjestotinjak milijuna, pa 250 koliko je Grad Zagreb planirao izdvojiti natječajem za izvođača radova, pa 280 milijuna, da bi se posljednja brojka vrtjela oko 300 milijuna kuna.
Da će cijena prijeći 300 milijuna postalo je jasno kad su odabrani izvođači radova (281 milijuna kuna s PDV-om) da bi se ta stavka u konačnici zaustavila na 286,4 milijuna kuna.
Cijena rotora s PDV-om na kraju će biti 331,6 milijuna, pokazuje ugovor o kojem će u četvrtak raspravljati skupština Grada Zagreba.
Prema slovu ugovora grad ima pravo na 320,9 milijuna kuna bespovratnih sredstava i na predujam koji ne može biti veći od 128,3 milijuna kuna, odnosno 40 posto odobrenih sredstava, s tim da prvu ratu od 48 milijuna kuna može potraživati nakon potpisivanja ugovora.
Od spomenutih 320,9 milijuna kuna 85 posto (272, 8 milijuna) osigurano je iz EU fondova dok 48,1 milijuna kuna stiže iz državnog proračuna. Razliku od 320,9 do 331,6 milijuna kuna pokrit će grad Zagreb.
Osim cijene radova, koji su najveća stavka, iz troškovnika je razvidno da je na otkup zemljišta otišlo 8,6 milijuna kuna, izgradnju elektroenergetske mreže 8,9 milijuna kuna, mjerenje plinova u podvožnjacima 5,1 milijuna dok je za izvođenje radova privremene regulacije prometa od koje se strahovalo da će nastajati čepovi i kaos, a pokazala se učinkovitijom od starog rotora, potrošeno četiri milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.prvi bagerista grada će se sigurno potruditi, da se građanima zbog cijene izgradnje zarotira u glavi toliko, da će se vožnjom preko njega osjećati kao na ringišpilu
prvi bagerista grada će se sigurno potruditi, da se građanima zbog cijene izgradnje zarotira u glavi toliko, da će se vožnjom preko njega osjećati kao na ringišpilu
EU možda financira 85% onoga što su oni po projektu predvidjeli, a građani grada zagreba financiraju drugih 85% koji nisu predviđeni 🙂 🙂 🙂 nego ima kod mene u kvartu jedna gatara, odlično predviđa, mogu ju preporučiti Bandiću i društvu.
Ovdje je jedino super da 85% financira EU…ali nije mi jasno kako su dobili novce i proveli postupak ako odmah nisu imali cijelu kalkulaciju?
Uključite se u raspravu