Za uspješnu prodaju nisu presudni:
- zabavljačke karakteristike prodavača
- proizvod najviše kvalitete
- otvorenost, srdačnost i spremnost na suradnju
- kanali komunikacije
- povjerenje u ljude
No ima čimbenika koji su presudni i veoma bitni. Iako se to sve možda čini vrlo jednostavno, prodavač u očima kupca predstavlja cijelo poduzeće i neophodno je da prodaja bude na visokom nivou.
Kako pravilno komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda?
Saznajte što je potrebno za povećanje prodaje bez gubljenja vremena na klijente koji ne donose profit.
Jednodnevni seminar s konkretnim primjerima i praktičnim vježbama.
Naziv seminara: "Napredna prodajna komunikacija "
Datum održavanja: 27.3. 2019.
Pročitajte više o seminaru OVDJE
Teme:
- Priprema i planiranje za prodajnog razgovora sa klijentom
- Proces donošenja odluka u B2B prodaji
- SPIN strategija prodajnog razgovora – kako pitanjima voditi prodajni razgovor
- Detektiranje potreba / problema koje su klijenti spremni rješavati
- Strategija pitanja sa ciljem osvještavanja i stvaranja potrebe klijenta za proizvodom / uslugom
- Prezentiranje isplativost proizvoda i usluga
- Samorefleksija – alat vrhunskog prodavača
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE.
Broj polaznika ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Mjesto održavanja: Večernji list, Zagreb. Za sve polaznike su osigurani radni materijali, skripte, vježbe, potvrda o sudjelovanju i ručak u restoranu.
Organizator: Večernji list d.o.o. – Poslovni dnevnik
Kontakt:
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Izdvajamo iz ponude seminara:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu