Bruto dobit Banjalučke pivovare pala je u 2018. na 2,5 milijuna KM (oko 10 mil. kuna), što je posljedica rastućih cijena materijala i ubrzanih ulaganja u razvoj poslovanja, izvještava Indikator.ba.
Nakon niza godina postupnog rasta obujma i prihoda od prodaje, Banjalučka pivovara je prošle godine zabilježila pad prodaje od oko 2%, na 472.000 hektolitara.
Ovo je pratio i pad prihoda od prodaje za oko 3%. "Osnovni razlog za to leži u općenito nepovoljnim uvjetima na tržištu. Prije svega, vrlo kišoviti početak ljeta uzrokovao je opći pad prodaje piva na ukupnom tržištu i ta izgubljena prodaja nije se uspjela značajno nadoknaditi uobičajeno visokim obujmom prodaje u vrhu sezone.
Drugo, i dalje vidimo smanjenje kupovne moći potrošača, kao i vrlo realan odljev velikog broja radno sposobnog stanovništva, koje značajni dio godine provodi radeći izvan zemlje ili se čak potpuno seli u inozemstvo.
To utječe na smanjenje tržišta piva, pri čemu nelojalno obaranje cijena, što čini konkurencija, predstavlja dodatni pritisak na smanjenje prodajnih cijena proizvoda", navodi se u zabilješci uz financijski izvještaj Banjalučke pivovare. Banjalučka pivovara nastavlja s ulaganjima, najviše u razvoj Nektar brenda na izvoznim tržištima u Srbiji i Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu