Popularan Njemački trgovački lanac Lidl koji se sve više širi u svijetu ima svoje specifičnosti po čemu je poznat, a koje su najviše prepoznali i sami kupci.
Pogledajte sedam stvari o ovom lancu koje vjerojatno niste znali:
Ima više od 10.500 trgovina
Lidl postoji u 30, a operativan je u 27 zemalja Europe i u Sjedinjenim Američkim Državama sa preko 10.500 trgovina i više od 260.000 zaposlenih.
Od 1973.
Prva Lidlova prodavnica otvorena je 1973. godine i imala je svega tri zaposlena i 500 proizvoda.
Porijeklo imena Lidl
Kompaniju je osnovao Josef Schwarz 1930. godine a kada se fokus poslovanja sa veleprodaje voća prebacio na diskontnu prodaju mješovite robe kroz lanac trgovina, shvatio je da joj treba i novo ime. Kako njegovo prezime Schwarz na nemačkom jeziku znači „crno“, on je za 1.000 tadašnjih njemačkih maraka kupio prava na ime od bivšeg poslovnog partnera Ludwiga Lidla, slikara i nastavnika u mirovini.
Efikasnost i prepoznatljivost
Da Lidl brine o efikasnosti, govori i činjenica da sve Lidlove prodavnice izgledaju gotovo isto.
Sve trgovine imaju parking
Zbog većeg komfora za potrošače, sve Lidlove trgovine imaju svoj parking.
Cijene su istaknute iznad artikala
U Lidlu se cijena doznaje pogledom iznad police. Ovakva praksa potječe od Lidlovih početaka u Njemačkoj.
Prepoznatljiv izgled trgovina
Da Lidl brine o efikasnosti, govori i činjenica da sve Lidlove prodavnice izgledaju gotovo isto ili barem slično.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu