Uz stomatologiju, estetsku kirurgiju, ortopediju, oftalmologiju i dermatologiju, Zagreb svojim turistima dugoročno može nuditi i usluge iz područja onkologije, kardiologije, ali i transplantacije. U razvoju zdravstvenog i medicinskog turizma treba se osloniti na primarna tržišta Slovenije, Italije, Austrije i Njemačke, ali velik potencijal ima i u dalekim tržištima SAD-a i Ujedinjenih Arapskih Emirata te Ujedinjenog Kraljevstva i Rusije.
S tim ciljem treba pojačati kongresnu ponudu, broj hotela s pet zvjezdica te wellness ponudu, a za jaču vidljivost ponude i značajno pojačati ulaganja u marketing i oglašavanje usluga zdravstvenog turizma, što je trenutno zanemareno. To su samo neke od preporuka iz studije izvodljivosti zdravstvenog turizma u Zagrebu “Zagreb Health” koju je za zagrebačku Turističku zajednicu izradila američka kuća Global Healthcare Recources. Studija je predstavljena na konferenciji o zdravstvenom turizmu u utorak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu