Primjena umjetne inteligencije u poslovanju Njuškala, najvećeg oglasnika u Hrvatskoj, postala je dio "job shadowinga" u sklopu Međunarodne zimske škole na zagrebačkoj Algebri.
Job shadowing je upoznavanje studenata s praktičnim radom u nekoj kompaniji, a veže se za primjere dobre poslovne prakse.
U sklopu posjeta Njuškalu 25 studenata iz Australije, Francuske, Brazila, Indije i SAD-a iz prve ruke saznalo je razvojne faze funkcionalnosti foto-prepoznavanja i detalje o njezinoj uspješnosti unazad godinu dana.
Foto-prepoznavanje predmeta, funkcija je u mobilnoj aplikaciji Njuškala, a koja je zaživjela početkom 2018., koristi umjetnu inteligenciju koja je razvijena unutar Styrije, koja je vlasnik Njuškala, a njegovim korisnicima omogućuje znatno bržu i jednostavniju predaju oglasa.
Sanda Soptija Šiljak, direktorica Njuškala, posjetila je da su tu funkciju razvili Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot. "Ovim pokazujemo da je Njuškalo dom takvim talentima", zaključuje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu