Njuškalo kao dom talentima

Autor: Bernard Ivezić , 23. siječanj 2019. u 21:59
Sanda Soptija Šiljak, direktorica Njuškala/Jurica Galoic/PIXSELL

Tvrtku su zbog primjene AI-a posjetili studenti iz SAD-a, Australije, Francuske, Brazila i Indije.

Primjena umjetne inteligencije u poslovanju Njuškala, najvećeg oglasnika u Hrvatskoj, postala je dio "job shadowinga" u sklopu Međunarodne zimske škole na zagrebačkoj Algebri.

Job shadowing je upoznavanje studenata s praktičnim radom u nekoj kompaniji, a veže se za primjere dobre poslovne prakse.

U sklopu posjeta Njuškalu 25 studenata iz Australije, Francuske, Brazila, Indije i SAD-a iz prve ruke saznalo je razvojne faze funkcionalnosti foto-prepoznavanja i detalje o njezinoj uspješnosti unazad godinu dana.

Foto-prepoznavanje predmeta, funkcija je u mobilnoj aplikaciji Njuškala, a koja je zaživjela početkom 2018., koristi umjetnu inteligenciju koja je razvijena unutar Styrije, koja je vlasnik Njuškala, a njegovim korisnicima omogućuje znatno bržu i jednostavniju predaju oglasa.

Sanda Soptija Šiljak, direktorica Njuškala, posjetila je da su tu funkciju razvili Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot. "Ovim pokazujemo da je Njuškalo dom takvim talentima", zaključuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close