Na gradilištu Pelješkog mosta jučer je počelo probno pobijanje pilota. Plovilo s dizalicom koje je dopremljeno krajem prošle godine iz Kine prvo je u podmorje zabilo probni pilot dug 74 metra, i to na stupno mjesto broj četiri.
Drugi probni pilot dug je čak 127 metara. Probno pobijanje pilota se provodi kako bi kineski izvođač radova China Road and Bridge Corporation provjerio adekvatnost odabrane opreme i potvrdio predviđene procedure kod izvedbe glavnih radova na temeljima mosta.
Jeroslav Šegednin, predstavnik Hrvatskih cesta, koji prati realizaciju ugovora o izgradnji Pelješkog mosta, jučer je novinarima na gradilištu kazao kako probnim pobijanjem pilota izvođač radova želi dokazati projektom traženu kvalitetu i tehnologiju izvođenja radova, a to će dati i odgovor na pitanje koliko je dinamika radova u skladu s dinamičkim planom izvođača.
Šegedin je naveo i da će se tako znati jesu li potrebne preinake ili je sve sukladno tehnologiji kojom izvođači raspolažu.
Kaže da su u Hrvatskim cestama zasad zadovoljni, posebno kvalitetom izvedbe pilota. Najavio je da su stalni piloti na putu iz Kine i da u prvom kontingentu stiže njih 26 stiže 16. siječnja dok ih još 20 čeka na ukrcaj.
S pobijanjem stalnih pilota na temeljima Pelješkog mosta kreće se krajem ovog mjeseca i to za stupna mjesta S7 i S8.
Na gradilištu Pelješkog mosta bio je jučer i Dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić koji je, prema onom što je na gradilištu vidio zaključio da izvođač ima znanje i iskustvo za uspješnu realizaciju projekta u rokovima i po odredbama ugovora.
Resorni ministar Oleg Butković jučer je prije sjednice Vlade izjavio da radovi na Pelješkom mostu i pristupnim cestama teku prema planu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu