U svakodnevnom poslovanju susrećete se s ljutim i teškim klijentima. Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman i koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Krizne poslovne situacije s ljutim klijentima uvijek su neugodne, a kako bi umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa, upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Datum održavanja: 20. OŽUJKA 2019.
Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim klijentima – NAPREDNI MODUL"
Napredne vježbe specijalno kreirane za dubinsko usavršavanje tehnika komunikacije s ljutim i "teškim" klijentima.
Trening je namijenjen radu u malim grupama što omogućava individualizirani pristup svakom polazniku.
Metode rada podržavaju akcelarcijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analiza primjera.
Cilj treninga
- Naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija
- Voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
- Upravljati vlastitim stanjima i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima i razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procijeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.
Što ćemo naučiti:
- načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
- kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- kako brzo i efikasno smiriti klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
- Virginija Satir kategorije: tipovi koji nam otkrivaju način komunikacije klijenta
- Stanje „BE IN PRESENT“ koje omogućava kontrolu vlastitih emocija kad su napadnuti
- tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti „Potopljeni kajak“
- tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika) , „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
- vježbanje komunikacije s obzirom na vizualce, auditivne i kinestetičke tipove
- usavršavanje riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
- usavršavanje riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
Rezervirajte svoje mjesto OVDJE
Pročitajte više o seminaru OVDJE
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga za vaše zaposlenike obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Propustili ste prvi dio?
Dodatni termini 30. siječnja i 6. ožujka 2019. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.
Rezervirajte mjesto OVDJE
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu