NAPREDNI MODUL seminara "Komunikacija s ljutim i teškim klijentima" nastavak je održanog seminara naziva Ljuti i "teški"klijenti
Namijenjen je polaznicima koji su završili trening "Ljuti i "teški" klijenti".
Polaznici će obnoviti svoje znanje pomoću vježbi specijalno kreiranih za dubinsko usavršavanje tehnika komunikacije s ljutim i "teškim" klijentima.
Koristiti ćemo se tehnikama koje će vam omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.
Trening je koncipiran po principima akceleracijskog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači uz minimalno vrijeme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika, što se postiže učinkovitim omjerom teoretskog znanja i njegove praktične primjene, interaktivni su. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principa Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih. NLP sa svojim tehnikama i znanjima omogućava ljudima usvojiti vještine kojima na efikasan način, bez stresa upravljamo ljutim i teškim klijentima.
Trening je namijenjen radu u malim grupama i što omogućava individualizirani pristup svakom polazniku.
Metode rada podržavaju akcelarcijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analiza primjera.
Sadržaj treninga
- Folow-up treninga NLP komunikacija s ljutim i teškim klijentima 1.dio
- Virginija Satir kategorije: tipovi koji nam otkrivaju način komunikacije klijenta
- Stanje „BE IN PRESENT“ koje omogućava kontrolu vlastitih emocija kad su napadnuti
- tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti „Potopljeni kajak“
- tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika) , „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
- vježbanje komunikacije s obzirom na vizualce, auditivne i kinestetičke tipove
- usavršavanje riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
- usavršavanje riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
Što ćemo naučiti:
- ponavljanje vještina i znanja sa prvog dijela treninga
- usavršavanje naučenih vještina sa prvog dijela treninga
- koji su tipovi ljutih klijenta i kako sa svakim tipom komunicirati
- kako brzo i efikasno smiriti klijenta
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
Trening se sastoji od vježbi i radionica kojima se usavršava znanje sa prvog dijela i namijenjen je svima koji žele usavršiti i proširiti znanje prvog dijela.
Ukoliko ste propustili prvi dio treninga Ljuti i teški klijenti koje je organizirao Poslovni dnevnik u suradnji sa predavačicom Draganom Mladenović, otvorili smo dodatni termin 30.siječnja 2019., 6.ožujka 2019. Pročitaj više OVDJE.
Naziv seminara: "NLP Komunikacija s ljutim i "teškim klijentima – NAPREDNI MODUL"
Datum održavanja: 20. OŽUJAK 2019.
Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.
Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)
Kolika je vaša investicija:
Cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Broj polaznika je ograničen. Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme. Tel: + 385 1 6326 085, e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Dragana je također certificirani terapeut za Time Line TherapyTM, a završila je tečajeve iz Hipnoze 1 i 2 (Hexagon training company). Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge. Sa suprugom Draganom 2012. osnovala obiteljsku firmu Miroras centar za osobni rast i razvoj koji je specijaliziran za NLP edukaciju, treninge osobne promjene, te specijalizirane treninge kao npr.Time management, Stres management, Prezentacijske vještine bez treme. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju. Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige hrvatskih trenera. Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. NLP nas uči KAKO dajući nam znanja, vještine i tehnike da to ostvarimo, a svatko od nas ima izbor odlučiti da li će preuzeti odgovornost za svoj život i kreirati ga prema svojim željama. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu