Na hrvatskom tržištu pojavio se novi, kažu jedinstveni portal za grupiranje ljudi koji će korisnicima omogućiti da na pristupačan i transparentan način uštede novac kod kupnje proizvoda ili usluge veće kapitalne vrijednosti, poput automobila, stanova, kredita, zemljišta, namještaja i svega ostalog što sam korisnik definira.
Riječ je o portalu Grupolovac.hr koji se koristi kao mjesto okupljanja ljudi koji kupuju iste proizvode, ali će ih na ovaj način dobiti po garantirano jeftinijoj cijeni. Registracija korisnika je besplatna, a što sve portal nudi i koja je bila misao vodilja prilikom realizacije projekta objasnila nam je direktorica Grupolovca Željana Pirić. "Osnovni cilj Grupolovca je garancija da će korisnik uštedjeti pet puta veći iznos od same uplate za prijavu na oglas, a u suprotnom vraćamo novac.
Svojim korisnicima želimo prvenstveno pronaći najbolje ponude, ali i uštedjeti vrijeme. Za dobre ponude nema nikakvih tajni ni poznanstava već se radi samo o dobrom starom popustu na količinu. Portal se koristi za kupnju proizvoda veće kapitalne vrijednosti, te smo donju granicu postavili na 5000 kuna. U slučaju da korisnik kreira oglas za kupnju proizvoda ili usluge čija je cijena manja od određenih 5000 kuna, Grupolovac takav oglas neće postaviti aktivnim na portalu. Prilikom kreiranja oglasa ili prijave na postojeći oglas ne postoje nikakva ograničenja", objašnjava direktorica Grupolovca.
Ideja o portalu javila joj se lanjskoga lipnja prilikom izgradnje nove zgrade u susjedstvu. "Dok bismo sjedili na balkonu, primjećivali smo obitelji zainteresirane za kupnju novog stana, a onda smo se zapitali što bi bilo da sve te obitelji, koje se međusobno ne poznaju, povežemo te da kod investitora traže popust na kupnju većeg broja stanova? Zaključili smo da bi sigurno dobili popust.
Pirić
Korisnik sam definira proizvod ili uslugu koju želi, čeka formiranje grupe, a mi pronalazimo najpovoljniju ponudu.
Upravo je to ideja Grupolovca koji je specifičan po tome što korisnik sam definira proizvod ili uslugu koju želi kupiti, čeka formiranje grupe, a na nama je da pronađemo najpovoljniju ponudu", objašnjava nam Pirić koja smatra da je ušteda sama po sebi dovoljno olakšanje njihovim korisnicima.
Veliki dio motivacije temeljio se, kaže, na tome da imaju jedinstvenu ideju koja bi ih istaknula na tržištu, a dodatni vjetar u leđa bila je želja za promjenom posla. Uslijedila je odluka o nazivu portala i svim detaljima kako će funkcionirati, a pritom je Željani, kaže, pomogao njezin suprug koji je u tom periodu napravio "testne kupnje" i kontaktirao autokuće, banke i ostale prodavaonice. Realizacija je, kaže Pirić, startala tri mjeseca kasnije, odnosno tvrtku su osnovali u rujnu 2018.
Željana je zadužena za vizualni, a njezin suprug za tehnički dio i održavanje portala. Njihov je fokus trenutačno na promociji samog portala i njegovoj nadogradnji, a otvoreni su i nadaju se suradnjama na kvalitetnim projektima koji se uklapaju u njihovu priču. Nestrpljivo iščekuju razvoj situacije i sukladno tome planiraju širenje tima. "Grupolovac je za nas važan projekt za koji vjerujemo da ima velik potencijal koji će korisnici prepoznati. Kao i prilikom bilo kojeg poslovnog početka, oprezni smo u prognozama, ali imamo vjere u našu ideju, zbog čega samo i krenuli u razvoj samog projekta", zaključuje Željana Pirić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu