Kako naprednom komunikacijom povećati prodaju?

Autor: Poslovni.hr , 26. siječanj 2019. u 15:06
Foto: Fotolia

B2B prodajni proces zahtjeva dobru pripremu, jasan metalni i emocinalni fokus, prilagodljivost kako biste se u svakom treuntku prilagodili sugovorniku te komunicirali proizvod/ uslugu na način koji potiče interes klijenta.

Znati u pravom trenutku i na pravi način komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda/ usluga/ tehnologije umijeće je koje se stječe ne samo iskustvom već i stalnim unapređenjem vlastitih znanja i vještina.

Na radionici ćemo naučiti:

  • Kako se pripremiti za učinkovit prodajni razgovor -tko je vaš klijent, koje su njegove potrebe, problemi, na koja pitanja ili prepreke biste mogli naći tijekom prodajnog razgovora, koja je uloga osobe s kojom ćete razgovarati u procesu donošenja odluke, što želite postići  ovim razgovorom.
  • Zašto B2B prodajni proces traje duže u odnosu na B2C proces i kako se prilagoditi različitim sugovornicima kroz adekvatnu komunikaciju proizvoda/ usluga te prilagodbu različitim interesima, potrebama i perspektivama.
  • Zašto je važno definirati slijedeći korak prodajnog razgovor ukoliko se on odvija na nekoliko razina.
  • Kako kroz strategiju postavljanja pitanja razviti  interes i potrebu klijenta za produktom / uslugom, tehnologijom koji nudite
  • Kako predstaviti isplativost ulaganja u proizvod/ uslugu/ tehnologiju u pravom trenutku i na način da je klijent prihvati kao najbolje rješenje njegovih potreba/ problema.

Iz sadržaja:

  • Priprema i planiranje za prodajnog razgovora sa klijentom
  • Proces donošenja odluka u B2B prodaji -zašto je važano razumjeti kako teče proces donošenja odluke klijenta
  • SPIN strategija prodajnog razgovora – kako pitanjima voditi prodajni razgovor
  • Detektiranje potreba/ problema koje su klijenti spremni rješavati
  • Strategija pitanja sa svrhom osvještavanja i stvaranja potrebe klijenta za proizvodom/ uslugom
  • Prezentiranje isplativost proizvoda i usluga
  • Samorefleksija – alat vrhunskog  prodavača

Metoda rada:

Seminar se provodi kroz: predavanje, diskusije, simulaciju konkretnih primjera iz prakse, grupne vježbe i individualne vježbe. Seminari su zabavni i s visokom razinom energije koje motiviraju polaznike. Polaznici su spremni odmah koristiti znanja i vještine koje dobiju u svakodnevnim poslovnim situacijama. Strukturirani su prema andragoškim principima Davida Kolba i zadovoljavaju sve stilove učenja odraslih.

Kolbov proces učenja podrazumijeva:

  • konkretno iskustvo (vidjeti, čuti, osjetiti, iskusiti)
  • reflektiranje, opažanje (promišljati o prethodnom iskustvu)
  • apstraktna konceptualizacija (logička analiza prikupljenih informacija, generiranje zaključaka)
  • aktivno eksperimentiranje (primjena naučenog u praksi)

Svaki polaznik ima priliku sudjelovati na vježbama, seminar je koncipiran kao izmjena predavanja, vježbi i grupnog rada. Vježbe koje ćemo proći na seminaru:

  • Vježba pripreme prodajnog sastnaka sa B2B klijentom
  • Vježba iznlažanja i definiranja potreba/ problema klijenta i usklađivanje sa rješenjima/ solucijama
  • Simulacija prodajnog razgovora korišetnjem SPIN strategije pitanja
  • Simulacija prezentiranja isplativosti proizvoda/ usluga
  • Vježba samorefleksije

Seminar je namijenjen:

  • Voditeljima prodaje B2B
  • Voditeljima ključnih kupaca ( KAM) B2B
  • Prodajnim predstavnicima B2B
  • Svima koji žele razvijati svoje kompetencije u području prodaje

Naziv seminara: PRODAJA – NAPREDNI MODUL – napredna prodajna komunikacija 

Datum održavanja: 27.3.2019.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 9.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 13.3.2019. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach. Ima 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama te posjeduje bogato internacionalno iskustvo. Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u području prodaje, pregovaranja i vođenja timova. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja.  Kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Polaznici su rekli o seminaru:

"Seminar je ispunio moja očekivanja, predavačica je odlična"
"Posebno bi pohvalio komunikaciju s grupom i interakciju svih članova iz grupe."
"Uvijek mi je bio problem razgovarati s kupcima kod reklamacija, naučio sam trikove"
"Predavačica Snježana je odlična i ima odlične primjere"
"Atmosfera na seminaru je bila odlična, super sam se zabavila i puno naučila"
"Shvatio sam da ne mogu svima prezentirati proizvod na isti način"

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Vezani sadržaj SEMINAR 21.2.2019.: PRODAJA – MODUL 1 – Prodaja iz prakse

Komentirajte prvi

New Report

Close