Pametna usluga – Kako povećati prihod od pružanja usluge?

Autor: Poslovni.hr , 27. siječanj 2019. u 11:25
Foto: Fotolia

U pružanju usluge uvijek je riječ o odnosima s klijentima, više nego o samom pružanju usluge. No kako pružiti vrhunsku uslugu svojim klijentima?

Znate li da čak 68% klijenata gubimo zbog toga što je netko bio nepristojan, indiferentan ili neugodan prema njima?

Na radionici ćemo odgovoriti na pitanja:

  • Što je pametna usluga
  • Zašto se i kada razlikuje doživljaj usluge
  • Kako drugi ocjenjuju uslugu
  • Ulogu interpretacije u usluzi i poteškoće koje pri tom nastaju
  • Ulogu verbalene i neverbalne komunikacije
  • Po svim kanalima
  • Važnost aktivnog slušanja
  • Zakonske konotacije
  • Razliku između usluge, prodaje i komunikacije
  • Kako postaviti ključna pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge

Na kraju edukacije bit će podijeljen niz savjeta i jednostavnih te nadasve primjenjivih trikova za poboljšanje usluge

Radionica je koncipirana kao:

  • izmjena predavanja, rada u paru i grupi
  • svaki će polaznik imati priliku:
    • napisati pitanja za kontrolu kvalitete vlastite usluge
    • osvjestiti poteškoće u komunikaciji

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima mirko i malih tvrtki u uslužnom sektoru
  • voditeljima timova prodaje, marketinga, CRM-a, CC i njihovim članovima
  • te svima koji žele povećati prihode bez dodatnog ulaganja u marketing, a temeljem poboljšanja kvalitete usluge

Naziv seminara: "Pametna usluga"

Datum održavanja: 22.3.2019.

Trajanje treninga i satnica: Trening se održava u trajanju od 10.00 do 16:00 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena, te dvije kraće pauze tijekom dana.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list – Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1450 kn  + PDV.
NOVO 50% POPUSTA PROMOTIVNA CIJENA  725 kn + pdv (do popunjenja grupe)

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Borka Živković mag.edu. Bogato radno iskustvo stekla je u dvije velike tvrtke: više od desetljeća u multinacionalnoj osiguravajućoj kući, prvo kao odgovorna osoba za edukaciju svih zaposlenih, te deset godina kao voditelj Kontakt centra i koordinator za pritužbe, potom u velikoj domaćoj korporaciji kao voditelj Odjela korisničke podrške. Tijekom tog razdoblja održala je više stotina različitih edukacija. Najviše na temu prodaje i usluge, komunikacije, „teških klijenta“, telefoniranja, pisanja, prijenosa znanja, prednostima i nedostacima određenih načina rada, jednostavnom upravljanju promjena vlastitih ponašanja i radnih navika, o vremenu, motivaciji itd. Danas s ponosom ističe kako ima nekoliko desetljeća iskustva u radu s ljudima na različitim područjima posebno u segmentu davanja i pružanja usluge te prodaje kao i u razvoju vještina i kompetencija zaposlenika. Upravno njezino profesionalno i istinsko radno iskustvo temelj je njezinih predavanja, a sve svoje edukacije potkrepljuje iskušanim i uspješnim primjerima iz prakse. Rado uči, pa je pohađala više desetaka različitih edukacija. Često ju pozivaju kao edukatora na različite skupove kao i u radne timove koje mentorira. Od 2017. vlasnica je i direktor tvrtke Kotodama j.d.o.o..

Pročitajte interviju sa predavačicom OVDJE

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list

Za dodatne informacije ili organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Večernji list d.o.o. posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka naših korisnika, za više informacija pročitajte Politiku privatnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close