Prepoznali potencijal ljekovitog bilja, sad ulažu u botanički vrt i muzej

Autor: Marta Duić , 30. prosinac 2018. u 22:01
Staklenik Fitoarome

Nakon razvijanja i izvoznih uspjeha brenda Fitoaroma koji ima čak 150 proizvoda, vodnjanska tvrtka Svijet biljaka odlučila se za nove atrakcije.

Tvrtka Svijet biljaka iz Vodnjana bavi se ekološkom proizvodnjom sadnica ljekovitoga i aromatičnog bilja i njegovom preradom  u prirodne aromaterapijske i kozmetičke proizvode.

Ova je tvrtka zaslužna za brend Fitoaroma koji obuhvaća niz proizvoda, od osvježivača prostora do kozmetike. "Priča je krenula s projektom istarska lavanda prije desetak godina. Danas imamo više od 100 hektara s kooperantima koje kroz predavanja educiramo i pomažemo im u podizanju ekoloških nasada ljekovitog bilja. Osim lavande, uzgajamo i drugo ljekovito bilje poput lovora, ružmarina. kadulje, smilja, geranija, matičnjaka, neke od njih na vanjskim nasadima, a neke u stakleniku", objašnjava Dubravka Orlić-Bašlin, suvlasnica Svijeta Biljaka.  

Zdravlje u boci
Tvrtka Svijet biljaka surađuje s 15-ak kooperanata iz Istre i Dalmacije. Kroz poslovanje brinu i o okolišu te su razvili sustav koji skuplja kišnicu koju kasnije koriste za zalijevanje sadnica i nasada. Uz staklenik od 4320 kvadrata na brdu Sv. Franje, na 2000 kvadrata imaju i halu sa sirovinama, destileriju i liniju za punjenje proizvoda i preparata od ljekovitog bilja koje sami osmišljavaju."Uglavnom su to inovativni proizvodi aromatske kvalitete koje radimo kolega Mijo Miljak i ja.

 

Orlić-Bašlin

Razvili smo i profesionalnu liniju proizvoda za kozmetičke salone i manje wellness centre, a uskoro ćemo trebati još 20-ak zaposlenika.

U paleti su pripravci  od eteričnih ulja i hidrolata do tonika za lice, šampona, krema, ulja za masažu, a razvili smo i profesionalnu liniju za kozmetičke salone i manje wellness centre", pohvalila se Orlić- Bašlin. 

Izvoz su ostvarili na ruskom i talijanskom tržištu, a proizvode brenda Fitoaroma osim na njihovom web shopu, manifestacijama i sajmovima prodaju i direktno u stakleniku jer im je cilj upoznavanje kupaca sa svojstvima biljaka koje nude. "U direktnom razgovoru kupcima im najbolje objasnimo da zapravo nudimo zdravlje u boci. Sve više ljudi se vraća prirodi i biljkama koje su s ovog podneblja, a i turisti to traže i cijene sve više", ističe Orlić- Bašlin.

Veliki planovi
Kako kaže, stvorili su si kapacitete te mogu raditi i za druge kozmetičke brendove jer osim sirovine imaju i iskustva u ekološkoj proizvodnji.  Tvrtka trenutno ima petero stalnih zaposlenika, ali kad ostvare sve planove trebat će ih još dvadesetak.  "Naš idući projekt je botanički vrt ljekovitog aromatičnog bilja Sveti Franjo. U planu nam je uz njega imati i jezero te poseban objekt u kojem će biti muzej ljekovitog bilja. Više od 200 vrsta samoniklog bilja s ljekovitim svojstvima koje rastu ovdje. Primjerice, na Mediteranu uspijeva čak 48 vrsta lavande. To je ogroman potenicjal", zaključuje Orlić- Bašlin. 

Komentirajte prvi

New Report

Close