Green and more, proizvođačka tvrtka specijalizirane hrane i dodataka prehrani, predstavila je novu i proširenu liniju proizvoda, potkrepljenu prestižnim međunarodnim certifikatima.
Proslavili su deset godina ekodjelovanja na hrvatskom tržištu, a od samih su se početaka definirali kao eko proizvođač koji stremi najvišim standardima, istaknula je direktorica i suosnivačica tvrtke Ivana Stavljenić.
Riznica kvalitetnih sastojaka
Tvrtka je proizvođač poznatog ekoproizvoda Liquid Sun, dodatka prehrani od mlade zelene pšenice, a njihova nova linija proizvoda donosi Green&More RAW aktivirane kolačiće, nosioce prestižnih certifikata kao oznake dodatne vrijednosti i kvalitete. "Kolačići se prerađuju po metodologiji obrade sirove hrane, na temperaturi do 40 Celzijevih stupnjeva kako bi se očuvala nutritivna vrijednost sirovina, najbliže onima u prirodnom stanju. Bogati su izvor proteina i enzima, minerala i vitamina. Aktivacijom sadržanih orašida postaju bioiskoristivi jer je iz njih, tradicijskom metodom kojom su se služili stari Aboridžini, uklonjena fitična kiselina, čime se bolje apsorbiraju i postaju prava riznica kvalitetnih nutrijenata", objasnila je Stavljenić. Nova linija proizvoda dostupna je u tri okusa izbalansiranih mješavina organskog voća, oraščića i začina, bez šećera, glutena, organski, bez aditiva i pesticida.
Riječ je o pistacio/limun kolačićima uz osvježavajuće citrusne arome za poseban gastro doživljaj, zatim kolačići s okusom prave šumske borovnice te kolačići od kakaa i naranče kao nove dimenzije čokoladnog gastro doživljaja. Osim novih proizvoda, tvrtka se može pohvaliti novim izvozima, preseljenjem u novi proizvodni pogon, ali i ostvarenim poticajima iz EU fondova.
Novi korak internacionalizacije
"Kad usporedimo ovu godinu s prošlom, za tvrtku je bila uspješna. Obilježili smo desetu obljetnicu djelovanja na hrvatskom tržištu, predstavili novu liniju proizvoda koji su nosioci internacionalnih certifikata kvalitete, ostvarili poticaje iz EU fondova te nove izvoze. Što se tiče prihoda i prodaje, zadovoljni smo s rastom od oko 40 posto", ističe Stavljenić te dodaje da je rast posljedica proširenja proizvoda i nedavno ugovorenog izvoza na njemačko tržište. Povlačenje sredstava iz EU fondova od velike je važnosti za tvrtku. Sav novac koji su dosad povukli nisu iskoristili za strojeve i pogon već za unaprjeđenje kvalitete proizvoda. "Dobili smo novac za nove certifikate proizvodnog procesa i za web stranicu, što nam je važno zato što je u nju ukomponiran web shop.
Stavljenić
Preselili smo se u novi pogon i uskoro ćemo predstaviti liniju slanih krekera, granola, polugotovih smoothieja.
Također, prijavili smo se na natječaj za internacionalizaciju, što znači nastup na inozemnim sajmovima u Švedskoj i u Engleskoj. Vjerujem da ćemo dobiti priliku jer smo prošli prvu fazu. Dosad smo povukli 470.000 kuna iz EU fondova, a ako prođe spomenuti natječaj za internacionalizaciju, to bi bilo dodatnih 200.000 kuna zato što smo u projekt stavili četiri sajma u dvije države", objašnjava nam Stavljenić koja ističe da potrošačima moraju ponuditi više od same priče na hrvatskom i inozemnom tržištu.
"Certificirali smo barem prvu godinu, s 85 posto bespovratnih sredstava, što je znakovito. Nadamo se da ćemo komercijalizacijom i većom frekvencijom izvoza, što je intencija, sami moći nastaviti s financiranjem", istaknula je direktorica. U tvrtki je zaposleno šest osoba, a uslijed pojačanih potreba, uglavnom sezonski, angažiraju još toliko honorarnih radnika. "Sukladno proširenju proizvodnog programa u Hrvatskoj i otvorenju novih izvoznih tržišta, povećat ćemo tu brojku adekvatno povećanju posla", objašnjava nam direktorica.
Kako je najavila Stavljenić, u prvom kvartalu 2019. planiraju predstaviti liniju slanih krekera, granola, polugotovih smoothie pripravaka, a svoje će proizvode plasirati na nova izvozna tržišta. Osim u Hrvatskoj na policama bio&bio i ostalih specijaliziranih trgovina zdrave i domaće hrane, Green&More proizvodi dostupni su putem webshopova, a mogu se kupiti i u Njemačkoj, Bugarskoj, Makedoniji, a uskoro i u Velikoj Britaniji i Katru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ne znam kome je dotična frendica iz Poslovnog ili Styrije, no smiješno je promoviranje proizvoda za koji većina čitatelja nikad nije čula, niti im je adekvatno pojašnjeno o čemu se radi, na ovakav način. Pogledajte samo ambalažu, ista nema nikakve dodirne točke sa Hrvatskom nego se deklarira i kao web domena EU. Napravite dobru domaći eko ajvar, a ne vi ste se našli promovirati araside, zelenu pšenicu, kolačiće i vodu. S time se nećete usrećiti ma koliko javnost uvjeravali u bio i organski sadržaj tih proizvoda i njihovu nutritivnu vrijednost i hranjivost. Hrana mora imati umami i biti ljudima privlačna, čak i ambalažom. Pogledajte kakva je vasa…. nitko neće kupovati hranu u farmaceutskoj Look-Like ambalaži.
Uključite se u raspravu