Erbolario, brend talijanske kozmetike, nedavno je u Masarykovoj ulici 6 otvorio vrata svoje prve i zasad jedine monobrend trgovine u Hrvatskoj. Ove godine L’Erbolario slavi 40. rođendan, a na hrvatskom je tržištu prisutan gotovo 20 godina u 500 prodajnih mjesta – ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama lijekova i medicinske opreme.
Ovo otvorenje L’Erbolario monobrand storea je nastavak priče L’Erbolario franšiznih trgovina u Zagrebu, ali s novim vlasnikom i zasad jedinom, novootvorenom lokacijom jer su trgovine koje su imali u Arena centru i Kaptol centru zatvorene.
Sadašnji osnivač tvrtke Ginepro Nero, koja nastavlja priču L’Erbolario monobrend shopova u Hrvatskoj je Ivan Prpić, nekadašnji voditelj L’Erbolario brenda u Mediki dugi niz godina.
“Dugogodišnje iskustvo s brendom i želja kolega iz L’Erbolarija da se maloprodajni kanali razvijaju sukladno strategiji monobrend trgovina započetoj u Italiji gdje imaju 150 trgovina i nekim europskim zemljama gdje postoji još 50 trgovina, te vjerovanje da L’Erbolario trgovina može uspješno poslovati u centru Zagreba, i to u sinergiji s Medikom kao zastupnikom brenda za Hrvatsku, bili su nit vodilja za pokretanje biznisa”, objašnjava Prpić.
L’Erbolario je prisutan u 200 ljekarni s kompletnim ljekarničkim asortimanom što je oko 150 proizvoda i dodatnih 350 sa suženim asortimanom na području cijele Hrvatske.
Prpić napominje kako je godišnji promet u ljekarnama na razini 12 milijuna kuna, a godišnja prosječna stopa rasta prodaje je na razini 11 posto od 2010. Kako tvrdi Prpić, L’Erbolario trgovina u ponudi ima više od 500 proizvoda u desetak osnovnih kategorija, što predstavlja cjelokupni asortiman brenda.
“To je u odnosu na 150 proizvoda u ljekarnama veliki napredak u ponudi i prezentaciji L’Erbolarija na hrvatskom tržištu. Osim kompletnog asortimana trgovina unapređuje i doživljaj kupovine jer je u potpunosti preslikana filozofija prezentacije proizvoda, poglavito kroz pakiranja proizvoda u 50 različitih kombinacija poklon kutija te poslovnih poklona, koju L’Erbolario godinama razvija i koja predstavlja važan dio identiteta i imidža brenda, poručuje Ivan Prpić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu