Plodine su i prihodom i dobiti najveća tvrtka u Primorsko-goranskoj županiji, a na top-listi trgovačkih lanaca u Hrvatskoj na drugom su, odnosno trećem mjestu, s udjelom između 10 i 20 posto, kao i Lidl i Kaufland. Konzum je i dalje prvi, piše Novi list.
"Kriza u Agrokoru bila je opasna za cijelu ekonomiju, međutim, sve se dobro završilo u smislu da porezni obveznici nisu snosili posljedice, i to je najvažnije", kaže Milo Ćurković, vlasnik i predsjednik Uprave Plodina za Novi list i otkriva da su upravo Plodine zainteresirane za kupnju Konzuma.
''Apsolutno jesmo. Pitanje je naravno što će učiniti novi vlasnici. Novi vlasnici su bankari, vjerovnici, i moja je procjena da banci to nije temeljni posao, te da će, čim konsolidira kompaniju, ovaj trgovački dio prodati, za što se mi spremamo i to želimo. Mislim da će cjelokupni proces konsolidacije trajati dvije do tri godine, i mi ćemo se kroz to razdoblje dodatno pripremati, tako da u pravom trenutku budemo u potpunosti spremni za tu potencijalnu akviziciju. To će biti najzanimljivija akvizicija za sve nas u ovom sektoru.
Čekamo rasplet situacije u Agrokoru. Ne vjerujem da smo jedini zainteresirani, ali vjerujem da ćemo za preuzimanje Konzuma biti najspremniji. Jer tu nije riječ samo o financijama. Za to morate biti spremni kadrovski, organizacijski, logistički, a mi smo sve pretpostavke ostvarili'', kaže Ćurković i dodaje da će onaj tko uspije kupiti Konzum biti definitivno glavni na hrvatskom maloprodajnom tržištu i više ga definitivno nitko neće moći prestići. "Cilj nam je biti prvi na hrvatskom tržištu", kaže Ćurković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.i Gazda je želio Mercator, jer je htio biti glavni u “regionu” , a postao je glavna sprdnja
gospodo u Poslovnom: Vi ste dnevna poslovna novina. Od Vas onda (valjda) očekuje da nešto znate o poslovnom okruženju o kojem pišete. Gospodin koji je vlasnik Plodina je Mile Ćurković, lanac za kojeg pišete da je jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj. Milo (Hrnić) je pjevač iz Dubrovnika. Vi ovime kažete da apsolutno nemate pojma tko je vlasnik tog velikog maloprodajnog lanca. Možda da pišete o estradi, to bi Vam možda bolje išlo. Drugi uzrok je standardna nepismenost novinara. U originalnom tekstu u Novom listu kažu da su razgovarali sa Milom Ćurkovićem, jer ne može biti sa Miletom. Onda vi izderivirate da se onda valjda, je li, hm…po toj logici vlasnik valjda zove Milo…katastrofa od novinarstva.
Uključite se u raspravu