Mastercard je u suradnji s Gfk – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje koliko Hrvata u dobi od 18 do 55 godina ove zime planira jednodnevne izlete i višednevna putovanja u inozemstvo.
Rezultati pokazuju da gotovo polovica planira izlete u inozemstvo, četvrtina ih takva ne planira, a ostali su neodlučni.
Posjetit će obližnje europske metropole poput Ljubljane, Sarajeva, Budimpešte, Beča, Münchena i Beograda. Čak 60% njih otići će na adventsko putovanje ili izlet, manji broj planira skijaško putovanje od 5 do 7 dana, a gotovo četvrtina će Novu godinu dočekati u nekoj od europskih destinacija.
Što se smještaja tiče, 82% ispitanika namjerava ga rezervirati online preko stranica za booking ili stranica turističkih agencija, a manji dio u uredu agencije.
Na putovanjima 19% ispitanika koristi kartično plaćanje, što je povećanje od 6%.
"Iako kartično plaćanje još nije dominantno, na inozemnim putovanjima koristi se za shopping, plaćanje smještaja te plaćanje u restoranima, a više od polovice korisnika plaća većinu troškova u inozemstvu karticama, najčešće debitnim", rekla je Gea Kariž iz Mastecarda.
Kao i lani, prosječna potrošna na inozemnom putovanju bila je gotovo 6000 kuna, a nešto više od prosjeka troše oni u dobi 30-39 godina. U protekloj je godini 63% putovanja većine Hrvata bilo unutar zemlje radi posla ili odmora.
Većina nije išla u inozemstvo, a četvrtina ne planira ni ove zime već će vjerojatno ostati na nagrađivanom Adventu u Zagrebu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu