Novi eksperti i zvučni klijenti prava čestitka ususret jubileju

Autor: Marta Duić , 02. prosinac 2018. u 22:00
Agencijinih 30-ak zaposlenih radi za naše i tržišta Slovenije, BiH i Albanije

MPR-u su prihodi rasli 30%, a stalno ulaže u edukaciju komunikacijskih eksperata, koji su potvrda snage nakon 20 godina.

Millenium promocija (MPR+), jedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću i jedna od vodećih agencija za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj, jesen je započela s jačanjem svoga tima komunikacijskih stručnjaka te nizom novih zvučnih klijenata. Među novim klijentima Milleniuma su i Privredna banka Zagreb, Samsung Electronics, za kojeg usluge odnosa s javnošću zajedno s partnerima Millenium pruža u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini te Albaniji.

Inače, Millenium promocija kao jedna od najstarijih hrvatskih agencija iduće godine obilježava 20 godina uspješnog rada, a od 2010. godine tržišni je lider na području agencijskih odnosa s javnošću s kontinuiranim rastom prometa. U 2017. godini prihodi su rasli 30 posto u odnosu na prethodnu godinu te su iznosili 29,1 milijun kuna, od čega je 12 milijuna kuna ostvareno isključivo od pružanja konzultantskih usluga iz odnosa s javnošću.

Pored komunikacijskog menadžmenta, Millenium je proteklih godina uspješno započeo pružati usluge medijskog planiranja i zakupa, te digitalnog marketinga gdje koristi neke od najnaprednijih tehnologija. Potvrdili su se na tržištu kao konzultantska tvrtka na području turističkog razvoja, gdje su uspješno proveli sustav strateškog upravljanja i menadžmenta za lošinjsku hotelsku grupaciju Jadranka. Millenium promocija danas, uz brojne projektne suradnje, pruža komunikacijske usluge za gotovo četrdeset stalnih klijenata, uglavnom iz korporativnog sektora iz zemlje i inozemstva, a među dugogodišnjim klijentima ističu se Adris Grupa, Croatia osiguranje, Jadranka Grupa, Klinika Svjetlost, L'Oreal Adria i EY.

Tim konzultanata Millenium promocije danas broji više od 30 stručnjaka. Uz akvizicije s tržišta, Millenium promocija kontinuirano ulaže u razvoj sustava kroz vlastitu edukaciju i razvoj mladih stručnjaka. Potvrda toga je podatak kako dvije trećine današnjih konzultanata čine upravo osobe koje su svoj profesionalni put započele u Millenium promociji.

Tako je ove jeseni unaprjeđenje dobilo ukupno sedam komunikacijskih stručnjaka. Mario Petrović i dr. sc. Božo Skoko, utemeljitelji i partneri agencije, ponosni su na činjenicu što je Millenium ispisivao suvremenu povijest odnosa s javnošću u Hrvatskoj te pridonosio podizanju standarda profesije, o čemu govori i niz domaćih te međunarodnih nagrada. S obzirom na to da Millenium iduće godine obilježava 20. godina rada, tom se prigodom priprema i niz novih zanimljivih projekata.

Komentirajte prvi

New Report

Close