CERP produžio rok za sklapanje ugovora o prodaji Hotela Maestral

Autor: Poslovni.hr/Hina , 27. studeni 2018. u 11:21
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Rok je produžen do isteka roka valjanosti obvezujuće ponude ponuditelja.

Upravno vijeće Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP) produžilo je rok za sklapanje ugovora o prodaji i prijenosu dionica Hotela Maestral iz Dubrovnika, izvijestio je CERP na svojim web stranicama, a Hoteli Maestral prenose u utorak na Zagrebačkoj burzi.

Rok je produžen do isteka roka valjanosti obvezujuće ponude ponuditelja.

CERP je 6. studenoga prihvatio obvezujuću ponudu zagrebačke tvrtke PND Strategija za kupnju 68,94 posto dionica Hotela Maestral. PND Strategija je za taj vlasnički udio ponudila 153,5 milijuna kuna, što je 26,7 milijuna kuna više od početne cijene.

Za kupnju udjela u Hotelima Maestral CERP je primio tri obvezujuće ponude – uz PND Strategiju, ponude su dale i dvije češke tvrtke – J&T IB Capital Markets, koji je nudio 145,9 milijuna kuna te Eco Investment, čija je ponuda iznosila 141,07 milijuna kuna. 

CERP je u kolovozu raspisao natječaj za kupnju 355.520 dionica ili 68,94 posto temeljnog kapitala Hotela Maestral, po početnoj cijeni od 126,8 milijuna kuna. U tom pozivu je između ostalog napomenuo da će se prilikom odlučivanja o izboru najpovoljnije ponude voditi najvećom ponuđenom cijenom.

Natječaj u kolovozu raspisan je nakon što je na natječaju završenom u veljači stiglo 40 pisama namjera, a nakon toga samo jedna obvezujuća ponuda, i to češkog J&T IB Capital Marketsa, koji je ponudio 114,2 milijuna kuna, kolika je bila i početna cijena. 

CERP je tu ponudu odbacio, objašnjavajući da je od češkog ponuđača, iako je ponudio početnu cijenu, očekivao više, s obzirom da se radi o dubrovačkoj hotelskoj kući na atraktivnoj lokaciji.

Ministar državne imovine Goran Marić u nekoliko je navrata izjavljivao da se za Hotele Maestral može dobiti više, jer je ta tvrtka na atraktivnoj lokaciji i posluje pozitivno.

Na natječaj raspisan početkom ožujka CERP-u su pristigle 24 neobvezujuće ponude, a u kolovozu su zainteresirani pozvani na predaju obvezujućih ponuda. Ponudbenu dokumentaciju otkupilo je šest zainteresiranih, dok su na kraju pristigle tri obvezujuće ponude, a prihvaćena je ponuda zagrebačke PND Strategije. 

Početkom ovog mjeseca pojedini su mediji prenijeli da se češki veleposlanik u Hrvatskoj Vladimir Zavazal u pismu Ministarstvu državne imovine i CERP-u izrazio bojazan da su češki ulagači koji su predali obvezujuće ponude biti u podređenom položaju u odnosu na hrvatskog ponuditelja, kao i da je hrvatska tvrtka priložila nepotpunu dokumentaciju.

Ministarstvo državne imovine poručilo je, pak, da je postupak natječaja za prodaju državnog udjela u Hotelima Maestral jednak za sve ponuditelje. 

Hoteli Maestral posljednja su velika hotelska kuća u Hrvatskoj u većinskom državnom vlasništvu. Ta tvrtka u svom sastavu ima pet hotela – Uvala, Splendid, Komodor, Vis i Adriatic – i paviljon Adriatica Rooms, koji raspolažu s ukupno 473 sobe i 933 ležaja. 

Prošlu su godinu, petu za redom, poslovali s neto dobiti od 4,1 milijun kuna, 7 posto višom nego u 2016. godini.

U prvih devet mjeseci ove godine Hoteli Maestral su ostvarili 140.274 noćenja, što je 3 posto više nego u isto vrijeme lani i ujedno najveći broj noćenja u povijesti tvrtke, izvijestili su nedavno objavljenom devetomjesečnom financijskom izvješću.

Po podacima iz tog izvješća, dobit Hotela Maestral u devet mjeseci je iznosila 11,58 milijuna kuna, što je za 3 posto manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Komentari (1)
Pogledajte sve

igre i igrice sekretara skoja.

New Report

Close