U svakodnevnom poslovanju susrećete se s ljutim i teškim klijentima. Oni troše vašu energiju, zahtijevaju dodatan angažman i koriste ljutnju kao sredstvo manipulacije. Krizne poslovne situacije s „teškim“ klijentima uvijek su neugodne, a kako bi umanjili negativan učinak potrebno se na vrijeme pripremiti.
Rad s ljutim i teškim klijentima iscrpljuje, izaziva stres i smanjuje učinkovitost. Kako komunicirati s teškim klijentima? Često je važnije kako ste nešto rekli nego što ste rekli.
Dobro je znati prepoznati i razumjeti različite komunikacijske stilove da bismo se znali prilagoditi. Teški ljudi su nam teški i zato što ne znamo kako s njima komunicirati.
Raditi s teškim ljudima nije ni lako ni zabavno. Za suradnju s drugim ljudima potrebni su znanje i vještine. Sve ovisi o vama. Ne možete ih promijeniti, ali možete promijeniti sebe. Možete naučiti komunicirati s teškim ljudima na zadovoljavajući način.
Poslovni dnevnik organizira za Vas jednodnevni seminar u Zagrebu naziva: NLP Komunikacija s ljutim i "teškim" klijentima koji će se održati 5.12.2018.
Cilj treninga
- Naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija u direktnoj i osobnoj komunikaciji.
- Voditi komunikaciju profesionalno, uvjerljivo i odlučno.
- Upravljati vlastitim stanjima i zadržati osobnu mirnoću u razgovoru s ljutim klijentima i razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata, kao i procijeniti stanje klijenta i uvjeriti ga da je namjera pomoći klijentu da riješi problem.
Metode rada: Metode rada podržavaju akceleracijsko učenje i uključuju predavanje, vježbe, igranje uloga, rad u malim grupama, analizu primjera.
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama s „teškim“ klijentima i to su:
- što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom,
- self management,
- words management.
Self management uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa jezične obrasce koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim poslovnim situacijama.
1) O ljutnji:
- što je ljutnja
- kako ljudi manipuliraju ljutnjom
- kako otkriti pravu svrhu ljutnje tzv. „skrivenu namjeru“ ljutnje
- kako koristiti klijentovu ljutnju za ostvarivanje željenih ciljeva
- tehnika perceptivnih pozicija ili kako je biti u na mjestu klijenta s njegovim problemom
2) Self management:
- Otkrivanje i osvještavanje uobičajenih vlastitih reakcija na ljutnju klijenta i usvajanje novih načina reagiranja uz razvijanje fleksibilnosti
- Virginija Satir kategorije: tipovi koji nam otkrivaju način komunikacije klijenta
- STANJE UMA uspješnog komunikatora (definicija, elementi i kako ga kreirati)
- Stanje „BE IN PRESENT“ koje omogućava kontrolu vlastitih emocija kad su napadnuti
- Tehnika kontrole vlastitih negativnih reakcija kad smo napadnuti „Potopljeni kajak“
- Tehnike usmjeravanja klijenta u željenom smjeru
3) Words management
- vještine aktivnog slušanja koje doprinose smanjenju konflikta u komunikacije (kako i što slušati kod sugovornika), „čitati značenje“ njegovih verbalnih i neverbalnih signala
- koja su tri osnovna mentalna procesa i njihova uloga u svakodnevnoj komunikaciji
- kako pomoću riječi i neverbalnih znakova otkriti mentalne procese sugovornika
- kako znanje o mentalnim procesima koristiti za vođenje klijenta u smjeru koji mi želimo
- umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor
- riječi i rečenice koji nam pomažu kod ljutih sugovornika
- riječi i rečenice koje ruše otpor kod sugovornika
- jezični obrasci koji omogućavaju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist
- ključne rečenice i vještine koje nam pomažu u podizanju efikasnosti upravljanja s klijentovom ljutnjom
Što ćemo naučiti:
- načine upravljanja svojim emocijama kada su „napadnuti“
- kako zaštiti sebe i efikasno riješiti situacije kad je klijent ljut
- kako brzo i efikasno smiriti klijenta
- što je zabranjeno reći ljutom klijentu
- kako ljutog i teškog klijenta „pretvoriti“ u kooperativnog
O predavačici: Dragana Mladenović je internacionalni NLP Master trener i HNLP-a & Coach od 2002 kada je certificirana u Neuroenergetics – Internacionalnom institutu za Humanističku neurolingvističku psihologiju u Lancasteru, SAD. Istom je prigodom stekla i certifikat Coach-a. Svoj trenerski rad je započela samostalno u Prosperiti koju je osnovala 2003. i od tada kontinuirano drži treninge NLP-a, mnogobrojne in-house treninge kao i individualne coachinge. Član je prestižnih međunarodnih NLP asocijacija INHNLP, IANLP i ABNLP, te su njeni treninzi priznati i certificirani prema najvišim standardima. Ima bogato iskustvo u individualnom coachingu i savjetovanju. Koautor je knjige Uvod u NLP-osobni rast i razvoj, prve NLP knjige hrvatskih trenera. Dragana živi to što uči, voli NLP i vjeruje da je NLP jedan od načina kako ljudi mogu upravljati sobom i svojim životom.Vjeruje da je misija svakog čovjeka biti sretan i da svatko ima sve što mu je potrebno da to i ostvari. Svoja znanja, iskustvo prenosi nesebično, visokom razinom pozitivne energije i zabave. Njen moto je: učenje je lako, jednostavno i zabavno.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Naziv seminara: Komunikacija sa ljutimi "teškim" klijentima
Datum održavanja: 5.12.2018. Zagreb
Rezervirajte svoje mjesto za sudjelovanje !
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o., Oreškovićeva 6h/1, Zagreb
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Pogledajte kako je bilo na održanom seminaru OVDJE
ISKUSTVA POLAZNIKA
"Predavačica je odlična, sadržaj potkrjepljuje primjerima; dinamičan trening."
"Dobila sam nove spoznaje i informacije koje ću moći primjenjivati u svom poslu."
"Seminar je ispunio sva moja očekivanja. Primjeri iz stvarnog života i rješavanje konflikata"
"Predavačica je krajnje opuštena i spontana. Pohvaljujem pripremljenost predavačice, govorničke i prezentacijske sposobnosti"
"Zanimljiv i lako pamtljiv sadržaj. Dobro sam se zabavila."
"Danas je puno stresa, svima bi bilo lakše kad bi se primjenjivale ove metode i tehnike."
"Veoma dobro osmišljen koncept i koristan."
"Pohvale za individualan pristup i rad s polaznicima."
"Iskusna predavačica pozitivnog stava."
"Vrhunski trening, vrhunske trenerice."
"Izvrstan trening, više od očekivanog, prijenos znanja i profesorica za pohvalu."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu