GDi Ensemble Enterprise Asset Management (EAM) je softverska usluga u oblaku koja omogućava pametno upravljanje materijalnom imovinom. Sustav omogućava pametnom gradu ili zajednici da smanji papirologiju, transparentnu kontrolu dobavljača, ubrzanje internih postupaka i procesa održavanja imovine. Jezgra sustava je inventar u kojemu je popisana i kategorizirana sva materijalna imovina. Za svaki komad materijalne imovine je moguće pratiti:
Vrstu imovine
Stanje imovine
Životni ciklus imovine (investiranje, održavanje, otpis)
Troškovi
Strukturu i hijerarhiju
Dijelove
Lokaciju imovine
Odgovorne odjele ili zaposlenike
Vezu sa ostalom imovinom poput zgrada ili postrojenja
Pripadajuće ugovore
Garancije
Priloge, poput skeniranih ugovora, fotografija, nacrta u drugih vrsta datoteka
Najam
Zakup
EAM po potrebi nudi i dodatne module kao što su upravljanje održavanjem imovine, upravljanje prostorima (zemlja, terase, zgrade, katovi, sobe i ostali prostori), upravljanje selidbama imovine i zaposlenika, upravljanje potrošnjom energije te planiranje projekata
EAM softver je zaista jednostavno koristiti. Dodatni podaci o imovini se mogu jednostavno dodati i prilagoditi. Sustav omogućava jednostavnu definiciju struktura složenijih vrsta imovine te modeliranje kategorija i hijerarhije imovine. Korisnici mogu koristiti web aplikaciju u kontekstu naprednog upravljanja imovinom i izrade izvještaja, te mobilnu aplikaciju za zadatke koje je potrebno odraditi na terenu poput prijava kvara, rješavanja kvara, popisivanja imovine, zahtjeva za seljenjem te sličnih zahtjeva.
Upravljanje održavanjem imovine
Dodatni modul omogućava kontrolu održavanja imovine u svrhu prevencije, korekcije te investicija.
Sustav omogućava planiranje preventivnog održavanja, zadavanje vremenskih intervala za koje se automatizirano stvaraju radni nalozi za održavanje. Omogućeno je upravljanje tehničarima, podizvođačima i dobavljačima kako bi se radovi vezani uz održavanje jednostavno pratili i dovršili. Relevantni sudionici u izvršavanju radnog naloga za održavanje prate svoje zadatke na mobilnoj aplikaciji te stvarnom vremenu izvještavaju o stanju radova i dovršetku radova. Dodatna prednost sustava je da se svježe informacije o stanju imovine i novim troškovima automatizirano spremaju i vežu uz specifičnu imovinu. Na taj način EAM u svakom trenutku može dati vrlo kvalitetne izvještaje o stanju i troškovima imovine.
Upravljanje prostorima
Vlasniku prostora je omogućena prostorna vizualizacija zgrade, katova, terasa, zemlje, soba i ostalih prostora. Omogućen je brzi pregled i pretraga informacija o kapacitetima prostora, površinama i zauzetostima prostora.
Upravljanje selidbama imovine i zaposlenika
EAM omogućava praćenje i upravljanje selidbama imovine i zaposlenika. Sustav je moguće podesiti tako da svaka selidba započinje radnim nalogom za seljenje. Radni nalog za seljenje je moguće podesiti tako da svi zadaci vezani uz seljenje budu uspješno izvršeni.
Upravljanje potrošnjom energije
EAM omogućava automatizirano stvaranje radnih naloga za očitavanja brojila električne energije, plina pa čak i vode. Sustav omogućava alarmiranje neuobičajenih potrošnji energije. Napredni modul je moguće povezati sa pametnim brojilima te izvršavati očitanja automatizirano. Modul za upravljanje potrošnjom energije nudi i evidenciju energetskih certifikata prostora.
Planiranje projekata
EAM omogućava planiranje budžeta kapitalnih projekata te investicijskog održavanja, renoviranja, kupnje te izgradnje. Sustav omogućava definiciju i podešavanje procesa odobravanja budžeta. Omogućeno je i praćenje statusa projekta, prikupljanje stanja imovine na osnovu podataka sa radnih naloga za održavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu