Jedna od najboljih značajki novih automobila jest njihov miris, no Fordov posljednji patentni zahtjev otkriva da u ovom iskustvu ne uživaju svi podjednako.
Istraživanje zadovoljstva, koje je J.D. Power prošle godine proveo na kineskom automobilskom tržištu, otkrilo je da 10 posto kupaca nije zadovoljno mirisom kupljenog vozila, piše tportal.
Nezadovoljavajuće arome interijera, navodno, glavni su problem za proizvođače automobila u Kini.
Koliko je situacija kritična možda najbolje otkriva podatak kako se dvostruko manji broj ispitanika žalio na idući gorući problem – pretjeranu potrošnju goriva.
Karakterističan miris novih automobila uzrokovan je organskim spojevima koje otpuštaju koža, plastika, sintetika i guma, te kojekakvim kemikalijama i ljepilima koja drže sve komponente na okupu.
U Fordu su, čini se, ozbiljno shvatili nezadovoljstvo na najvećem svjetskom automobilskom tržištu te su odlučili patentirati proces kojim bi ‘miris novog automobila’ bio potpuno uklonjen iz njihovih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu