Svaki auto ima barem jedan Polycomov proizvod

Autor: Poslovni dnevnik , 11. studeni 2018. u 22:00
Ove godine Polycom je izgradio digitaliziranu tvornicu u kojoj radi 270 zaposlenika

Proizvođaču plastičnih dijelova za autoindustriju neto prihodi od prodaje porasli su 75% u posljednjih pet godina.

Polycom iz Škofja Loke ovogodišnja je Delova poduzetnička zvijezda. U obrazloženju priznanja kojeg dodjeljuje ljubljanski list, navodi se da je Polycom izabran zbog velikog rasta poslovanja, usmjerenosti na digitalizaciju, uspješno poslovanje na zahtjevnom svjetskom automobilskom tržištu i investiranja u obrazovanje zaposlenika. Tvrtka u vlasništvu braće Iztoka i Igora Stanonika za kupce razvija proizvod, alate i polimerne proizvode.

Polycom je povećao neto prihode od prodaje za 75 posto u posljednjih pet godina, na 31,2 milijuna eura prošle godine, što im je donijelo gotovo dva milijuna eura neto dobiti. Udio izvoza iznosi 81 posto, a proizvode prodaju na tržištima Europske unije, Amerike i Azije.  Kupci su uglavnom iz automobilske industrije, tako da svaki automobil na svijetu ima barem jedan Polycomov proizvod. Istovremeno, smanjuju ovisnost o automobilskoj industriji.

Tvrtka ulaže u digitalizaciju, te su ove godine izgradili digitaliziranu tvornicu u kojoj će proizvoditi zahtjevne proizvode visoke dodane vrijednosti. Tvrtka proizvodi 800 uglavnom brizganih plastičnih proizvoda za automobilsku industriju, a broj zaposlenih od 2014. godine porastao je sa 160 na 270. "Za našu tvrtku najvažnija stvar je da možemo proizvesti vrlo zahtjevne stvari, na primjer nešto poput zupčanika, što je poseban proizvod kojeg svatko ne može proizvesti.

Za poslovanje u inozemstvu, važno je da radimo s renomiranim kupcima, jer to nam otvara druga vrata", kaže Iztok Stanonik, objašnjavajući da rade i na mnogim hibridnim proizvodima, tj. umetanju metalnih dijelove u plastične proizvode. Kada je riječ o digitalizaciji, Iztok Stanonik kaže da imaju mladu radnu snagu pa nemaju problema s utjecajem digitalizacije na međugeneracijske odnose. Srednja dob zaposlenika je manja od 40 godina. 

"U kompaniji su vrlo mladi ljudi koji su odrasli s tehnologijom. Ono što je na pametnim telefonima također je s nama, to nije znanstvena fantastika. Imamo softver iz njemačke tvrtke koji može komunicirati sa strojevima i natrag s informacijskim sustavom u našoj tvrtki", navodi Iztok Stanonik. Njegov brat Igor dodaje da kupac Polycomovog proizvoda šalje informacije iz svog informacijskog sustava izravno u njihov sustav, sa svojim željama, a potom proces napreduje do konačnog proizvoda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close