Prošle je godine najpoznatiji proizvođač vrhunskih satova Rolex proglašen korporativno najodgovornijom kompanijom svijeta u velikom istraživanju Reputation Institutea, no na ovogodišnjoj je ljestvici završio tek na 35 mjestu.
Na vrhu ga je zamijenio Google koji će do idućeg izbora nositi titulu najuglednije svjetske korporacije.
"Na Google se gleda kao na najpoželjnijeg poslodavca i kompaniju koja, recimo to slikovito, ne čini loše stvari", komentirao je ovogodišnje rangiranje za Financial Times jedan od vodećih ljudi spomenutug Instituta Stephen Hahn-Griffiths.
U istraživanje službenog naziva CR RepTrak analitičari su uključili ukupno 140 kompanija, a kriterij je bio da su dobro poznate za barem 30% populacije Australije, Brazila, Kanade, Kine, Francuske, Njemačke, Indije, Italije, Japana, Meksika, Rusije, Južne Koreje, Španjolske, Velike Britanije i, naravno, Sjedinjenih Američkih Država.
Drugo mjesto na ovogodišnjoj ljestvici zauzeo je njezin tradicionalni "stanovnik" The Walt Disney Company, a bronca je pripala Legu.
Ta je kompanija time nagrađena za veliki zaokret u svojoj proizvodnji koji se dogodio kada su odlučili izdati posebnu seriju proizvoda od recikliranog materijala, a obvezao se da će ih većina biti upravo takva do 2030.
"Kada je korporativna odgovornost u pitanju, Lego je vrlo solidna kompanija. Potiče igru kroz učenje istodobno poštujući okoliš i postulate održivosti", zaključio je Stephen Hahn-Griffiths.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu