Radovi na gradnji tog mosta, koji je 40-ak metara duži od budućeg Pelješkog mosta, službeno su počeli tek 2011. kad su Hrvatske autoceste kreditom osigurale sredstva za tu investiciju. Rok za dovršetak radova bio je 30 mjeseci, odnosno prosinac 2013. Ugovor za gradnju mosta dobile su domaće tvrtke Viadukt, Osijek-Koteks, Konstruktor-inženjering, Skladgradnja i Hidroelektra Niskogradnja. No taj najduži most u Hrvatskoj još nije gotov, piše Večernji list.
Nedovršeno je ostalo, kako kažu u HAC-u, još 0,3 posto radova. Priznati troškovi A u stanje izgrađenosti od 99,7 posto most Drava došao je još prije gotovo dvije godine, kad je nastao spor između izvođača radova i HAC-a zbog troškova gradnje. Kao kažu u HAC-u, izvođači radova zahtijevali su da im plate još 202,1 milijun kuna. Pritom su, navode, uvjetovali potpisivanje sporazuma o tim njihovim zahtjevima kako bi nastavili s radovima. No Vijeće za rješavanje sporova, koje je bilo definirano u ugovoru o gradnji, a koje čine neovisni stručnjaci, priznalo je 107,9 milijuna kuna tih troškova. HAC je pak na osnovi toga priznao 94,1 milijun kuna. U međuvremenu je dio tvrtki izvođača upao u probleme i to je cijelu situaciju dodatno zakompliciralo. Rezultat svega je da radovi od tri milijuna kuna ne dovrše, most vrijedan milijardu kuna ne može dobiti uporabnu dozvolu. No, i kad dobije tu dozvolu, most Drava ipak još neko vrijeme neće biti otvoren za promet jer ni s jedne njegove strane još nije izgrađena autocesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma čista namještaljka…
kad su skužili da je Slavonika nerentabilna, a Bosanci ni blizu svog dijela trase 5C, a Mađari opet stali 30-tak km od granice i napravili svoj odvojak prema Pecsu i rekli da je to to…e onda je netko skužio da je most skoro gotov i da bi ostatak 5C kroz HR koštao još toliko…pa se rođeri skupili i ajmo dogovor…
a most ko most…JEDNOG DANA kad se sve spoji i dalje će čekati neokrznut!
Mađari imaju super izgrađenu cestu, puno bolja izvedba od naše, nema onoga blagog titranja, samo kliziš, naši finišeri su izgleda već ostarili, davno je bilo kada je nove tjerao Kamen Ingrad, vjerojatno su to isti, samo pitanje tko im je sada gazda,
izvedba okoliša i odmorišta uz cestu puno ljepše i vjerojatno jeftinije od naših žužulina i dolina, vrlo ih često ima, tako da ako ne staneš odmah, imaš slijedeću jako blizu, tuneli su neopterećeni bojama, čisti uglađeni beton, uglavnom kratki i prirodno osvjetljeni s vrlo malo dodane umjetne rasvjete, s malo ventilacije, jer se zbog kratkoće samoprovjetravaju, uglavnom su ceste neopterećene vozilima, kao i naše i pravi je užitak voziti se, mali pritisak tek 50-ak kilimetara prije Budimpešte, okoliš na zavidnom nivou, čisto i uredno, u usporedbi s našim, tako da se ne čudim Orbanici da je pelene bacala po parkingu, mislila je sigurno da je to smetište, obzirom na količinu otpada na njima, a sada najvažnije , vinjeta 10 dana 80-ak kuna, a kod nas je to oko 200 km, pa vi sada dalje računajte kada će nastavak ceste, kada će most preko Save, kada će netko dobiti po nosu u Hrvatskoj radi takvih stvari i izbiti mu hljeb iz ruku
ma čista namještaljka…
kad su skužili da je Slavonika nerentabilna, a Bosanci ni blizu svog dijela trase 5C, a Mađari opet stali 30-tak km od granice i napravili svoj odvojak prema Pecsu i rekli da je to to…e onda je netko skužio da je most skoro gotov i da bi ostatak 5C kroz HR koštao još toliko…pa se rođeri skupili i ajmo dogovor…
a most ko most…JEDNOG DANA kad se sve spoji i dalje će čekati neokrznut!
Debili, a zakon o uporabnoj dozvoli isto debilana. Salju korumpirane inspektore kojima se mora placati da izvrse nadzor, kao da ne placamo dovoljno poreza….
most je u službi gradilišta, (bageri, kamioni, ostali strojevi) vozila moraju nekuda prijeći, bolje nego da su radili obilaznicu do slijedećega, malo je to i politički projekat, da građevinska operativa u Slavoniji ima što delati, u svakom slučaju most postoji, nisu ga ukrali, možda tek malo kraduckali,
očito je nedostatak novca problem nastavka gradnje koridora 5C, a onda ispadne da most strši bez veze
biti će jednoga dana, samo strpljivo
Uključite se u raspravu