Dosadašnja komunikacija s partnerima već sad pokazuje da će sljedeća turistička godina za Hrvatsku biti jako izazovna, te će trebati dobro razmisliti o snižavanju cijena i snažnijoj promociji, sve se glasnije čuje u turističkom sektoru.
Kako bi Hrvatska zadržala konkurentsku poziciju u 2019. i dalje će trebati više ulagati u promociju, ocjena je i direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.
Iako će se budžet za promociju za 2019. tek donijeti, on kaže da HTZ, osim za strana tržišta, planira i pojačanu turističku promociju za domaće tržište s posebnom kampanjom.
"Današnja pozicija Hrvatske kao jedne od top destinacija ubuduće će tražiti više ulaganja u promociju ako želimo zadržati konkurentnost i dalje jačati nacionalni turistički brend, čija prepoznatljivost u svijetu raste", poručuje Stanićić.
Do kraja ove godine je kampanja za promociju posezone na 11 ključnih tržišta, te tematske kampanje za zadnji kvartal, za određene proizvode, poput zdravstvenog i poslovnog turizma, te adventska događanja u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu