Ako želite biti najbolji u prodaji, morate imati ove vještine:
- Vještina izgradnje povjerenja kod kupca
- Vještina upravljanja vremenom
- Vještina učinkovite komunikacije
- Vještina aktivnog slušanja
- Vještina uspješne prezentacije
- Vještina profesionalnog upravljanja pritužbama
- Vještina učinkovite prezentacije
Da li pripadate grupi uspješnih prodavača? Kako možete unaprijediti svoje prodajne vještine? Kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.
Poslovni dnevnik i Večernji list organiziraju jednodnevne seminare u Zagrebu. Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu.
Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
PRODAJNA AKADEMIJA raspored predavanja
1) Prodaja bez riječi – neverbalna komunikacija 25. rujna 2018.
Moderan pristup prodaji neophodan je za uspjeh. Otkrijte moć neverbalne komunikacije i govara tijela. Radionica bogaćena video klipovima, znanstvenim istraživanjima s područja ljudskog ponašanja i vježbama.
2) Rješavanje prigovora, reklamacija i pritužbi kupaca 19. rujna 2018.
Primjerena i adekvatna komunikacija jedini je ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima. Primjeri iz prakse i provjerene tehnike, koje daju rezultate u kratkom vremenu.
3) Pregovaranje 16. listopada 2018.
Efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje će vam pomoći zadržati kupce ili ispregovarati povoljnije uvjete. Ključ je u vještoj komunikaciji. Pregovarajte i vi kao pregovarački profesionalci.
4) Prodaja iz prakse – potrebe navike i ponašanje kupca 23. listopada 2018.
Što to naš kupac uistinu želi? Koje su njegove potrebe, navike i ponašanje? Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca.
5) Prezentiranje 25. listopada 2018.
Usvojite nove vještine poslovnog prezentiranja kako biste ostvarili svoj cilj, motivirali slušatelje, predstavili proizvod i zainteresirali publiku. Dobra prezentacija je pola posla.
Što ćemo naučiti na seminarima:
- Uspostavljanje odnosa sa kupcem, Uloga aktivnog slušanja u prodaji
- Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
- Tajne govora tijela, Kako probiti led
- Kako zadobiti povjerenje vaših kupaca, Što kupci žele
- Prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
- Kako rještiti prigovore, reklamacije i pritužbe kupaca
- 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
- 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom s kupcima
- 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost kupca)
- Kako voditi uspješne sastanke, Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
- Jezik utjecaja u prodaji, Kako kritiku pretvoriti u priliku
- Pregovaračke strategije (Postavljanje jasnih željenih ishoda, Balansiranje ustupaka, Priprema vođenja sastanka)
- Pet koraka pregovaračkog procesa (Izgradnja rapora, Ispitivanje, Prezentacija i argumentacija, Pregovaranje, Zaključivanje)
- Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
- Upravljanje prigovorima (Držanje plana, Fizička prednost, Jasna komunikacija, Aktivno slušanje)
Povećajte kompetencije prodajnog osoblja i ostvarite i premašite prodajne ciljeve. Unaprijedite fokusiranost prodajnog osoblja i konstruktivno upravljanje prigovorima.
Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme danaučite tajne prodaje.
Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/
Prijavite se odmah i iskoristite popust za rane prijave (-450 kn)! Dodatni popust 20% za rezervaciju mjesta na svih 5 seminara. Za grupe veće od 5 polaznika odobravamo količinski popust. Moguće je organizirati interni trening – na upit.
Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu