7 vještina koje morate imati za uspjeh u prodaji

Autor: Poslovni.hr , 14. rujan 2017. u 10:04
Foto: Fotolia

Ako želite biti najbolji u prodaji, morate imati ove vještine:

  1. Vještina izgradnje povjerenja kod kupca
  2. Vještina upravljanja vremenom
  3. Vještina učinkovite komunikacije
  4. Vještina aktivnog slušanja
  5. Vještina uspješne prezentacije
  6. Vještina profesionalnog upravljanja pritužbama
  7. Vještina učinkovite prezentacije

Da li pripadate grupi uspješnih prodavača? Kako možete unaprijediti svoje prodajne vještine? Kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.

Poslovni dnevnik i Večernji list organiziraju jednodnevne seminare u Zagrebu. Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu. 

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

PRODAJNA AKADEMIJA raspored predavanja

1) Prodaja bez riječi – neverbalna komunikacija 25. rujna 2018.

Moderan pristup prodaji neophodan je za uspjeh. Otkrijte moć neverbalne komunikacije i govara tijela. Radionica bogaćena video klipovima, znanstvenim istraživanjima s područja ljudskog ponašanja i vježbama. 

2) Rješavanje prigovora, reklamacija i pritužbi kupaca 19. rujna 2018.

Primjerena i adekvatna komunikacija jedini je ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima. Primjeri iz prakse i provjerene tehnike, koje daju rezultate u kratkom vremenu.

3) Pregovaranje 16. listopada 2018.

Efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje će vam pomoći zadržati kupce ili ispregovarati povoljnije uvjete. Ključ je u vještoj komunikaciji. Pregovarajte i vi kao pregovarački profesionalci. 

4) Prodaja iz prakse – potrebe navike i ponašanje kupca 23. listopada 2018.

Što to naš kupac uistinu želi? Koje su njegove potrebe, navike i ponašanje? Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca. 

5) Prezentiranje 25. listopada 2018.

Usvojite nove vještine poslovnog prezentiranja kako biste ostvarili svoj cilj, motivirali slušatelje, predstavili proizvod i zainteresirali publiku. Dobra prezentacija je pola posla. 

Što ćemo naučiti na seminarima:

  • Uspostavljanje odnosa sa kupcem, Uloga aktivnog slušanja u prodaji
  • Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
  • Tajne govora tijela, Kako probiti led
  • Kako zadobiti povjerenje vaših kupaca, Što kupci žele
  • Prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
  • Kako rještiti prigovore, reklamacije i pritužbe kupaca
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom s kupcima
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost kupca)
  • Kako voditi uspješne sastanke, Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
  • Jezik utjecaja u prodaji, Kako kritiku pretvoriti u priliku
  • Pregovaračke strategije (Postavljanje jasnih željenih ishoda, Balansiranje ustupaka, Priprema vođenja sastanka)
  • Pet koraka pregovaračkog procesa (Izgradnja rapora, Ispitivanje, Prezentacija i argumentacija, Pregovaranje, Zaključivanje)
  • Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
  • Upravljanje prigovorima (Držanje plana, Fizička prednost, Jasna komunikacija, Aktivno slušanje)

Povećajte kompetencije prodajnog osoblja i ostvarite i premašite prodajne ciljeve. Unaprijedite fokusiranost prodajnog osoblja i konstruktivno upravljanje prigovorima.

Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme danaučite tajne prodaje.

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Prijavite se odmah i iskoristite popust za rane prijave (-450 kn)! Dodatni popust 20% za rezervaciju mjesta na svih 5 seminara. Za grupe veće od 5 polaznika odobravamo količinski popust. Moguće je organizirati interni trening – na upit.

Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close