Na Jadranu se od početka lipnja do početka rujna Uberom vozilo 170 tisuća turista, što je povećanje od čak 47 posto u odnosu na prošlu godinu.
"Usto, čak 94 posto turista već je imalo Uberovu aplikaciju, što pokazuje da stranci očekuju da im je Uber dostupan i u Hrvatskoj te ga vole koristiti. Rezultati sezone još su jednom potvrdili važnost novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu koji svima omogućuje da se jednostavno i sigurno kreću diljem zemlje", kazao je Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu.
Najviše turista koji su koristili Uber došlo je iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a (14%) te Australije i Francuske (5%).
Uglavnom su se vozili na relacijama kraćim od pet kilometara (84%) dok je najduža vožnja ovog ljeta bila na relaciji Pula-Osijek.
U Dubrovniku se Uber najviše naručivalo za prijevoz do ili od gradskih zidina i autobusnog kolodvora, a u Splitu do centra grada i shopping centra Mall of Split.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu