Izbjegavajte ovu rečenicu u e-mailovima, mnogima je najiritantnija

Autor: Poslovni.hr , 10. rujan 2018. u 10:12
Foto: Getty Images / Pixsell

Najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice.

U poslovnom svijetu, ali i izvan njega, sadržaj e-mailova je vrlo važan, i može biti presudan u nastavku komunikacije i ostalih 'operacija'.

Pisanje e-mailova s druge strane odlična je vježba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svjesni, naše riječi mogu zasmetati drugu stranu.

Tako ponekad, najbezazlenije riječi mogu ostaviti teške posljedice, a prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna je rečenica najviše iritantna.

U anketi u kojoj je sudjelovalo 1.000 djelatnika, rečenica 'nisam siguran/na jeste li vidjeli moj posljednji mail' pokazala se kao najiritantnijom u poslovnoj komunikaciji.

Razlog zbog koji bi trebali izbjegavati ovu rečenicu leži u činjenici što se na neki način drugoj strani prebacuje osjećaj krivnje što još nije pogledala mail ili je zaboravila odgovoriti.

Komentirajte prvi

New Report

Close