Danski proizvođač igračaka Lego u utorak je izvijestio o manjoj neto dobiti i prihodima u prvoj polovini godine zbog nepovoljnih valutnih tečajeva, a dodatni je uteg bilo izazovno okruženje u sektoru maloprodaje.
U prvih šest mjeseci kompanija je poslovala s neto dobiti od tri milijarde danskih kruna (465 milijuna dolara).
Prihodi su im smanjeni pet posto, na 14,3 milijarde danskih kruna. Ako se isključe promjene u valutnim tečajevima, uvećani su jedan posto.
"Naš je plan u 2018. godini stabilizirati poslovanje i uložiti u stvaranje rasta na dulji rok. Ovi rezultati pokazuju da smo na dobrom putu", ustvrdio je u priopćenju izvršni direktor Niels B. Christiansen.
Iz poznatog proizvođača kockica ističu "stabilne" rezultate na zrelim tržištima, poput zapadne Europe, i tek "blagi pad" na najvećem tržištu, onom Sjeverne Amerike, unatoč zatvaranju Toys R Usa.
U Kini je Lego zabilježio dvoznamenkasti rast, najavljujući otvaranje velike trgovine u Šangaju u rujnu te u Pekingu početkom 2019. godine. Također planiraju proširiti internetsku ponudu kroz razvoj partnerstva s Tencentom, jednom od najvećih kineskih internetskih kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu